جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سیدعلی حسینی

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: دولت مردمی باید وزرایش در بین مردم باشند و توصیه های مقام معظم رهبری را سرلوحه اقداماتشان قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بروجرد، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد گفت: مراسم تحلیف رئیس جمهوری منتخب ایران اسلامی با حضور سران و نمایندگان ۱۱۵ کشور و سازمان های بین المللی برگزار شد نشان از عزت و اقتدار ایران در دنیا دارد.

وی با تاکید بر اینکه همه این موفقیت‌ها را مدیون رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری هستیم، اظهار کرد: رئیس جمهور هرچه زودتر با تشکیل کابینه در راستای حل مشکلات کشور اقدام عملی و جهادی کنند.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: دولت مردمی باید وزرایش در بین مردم باشند و توصیه های مقام معظم رهبری را سرلوحه اقداماتشان قرار دهند.

وی با اشاره به ۱۷ مردادماه و گرامیداشت روز خبرنگار، ادامه داد: در ۱۷ مرداد ۱۳۷۷ شهید محمود صارمی خبرنگار جسور و بی باک خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزارشریف جان خود را در دفاع از اسلام و قرآن و در راستای تعهد و انجام وظیفه از دست داد.

امام جمعه بروجرد یادآور شد: خبرنگاران با الگوگیری از شهید صارمی و دیگر شهدای رسانه در راستای حل مشکلات جامعه اقدام و بهترین راهکارها را ارایه دهند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به آغاز فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: اعضای شوراهای شهر و روستا باید با نظر سنجی و شناخت دقیق به وعده‌های خود عمل کرده و در راستای حل مشکلات و معضلات شهری و روستایی گام بردارند.

وی افزود: مردم انتظار دارند شوراهای شهر و روستا با وحدت و همدلی مشکلات و معضلات را اولویت بندی کرده و در حد اختیارات عمل کنند.

امام جمعه بروجرد اظهار کرد: رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند که علت غرق شدن کشتی آنها ایران است و باید برای اثبات این ادعا دلیل بیاورد.

وی تاکید کرد: اگر رژیم صهیونیستی حماقت کرده و تهدید خود علیه ایران را عملی کند، جواب محکمی به او داده خواهد شد و ضربه سنگینی می‌خورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha