چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
جوانان

حوزه/ عضو هیئت علمی دانشگاه حضرت معصومه(س) تصریح کرد: دولت سیزدهم باید به دنبال بسترسازی مناسب برای اشتغالزایی جوانان تحصیل کرده باشد.

دکتر مونا جامی پور در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری حوزه، با اشاره به این که نسل جوان امروز انتظارات قابل توجهی از دولت سیزدهم دارد، اظهار داشت: شرایط امروز جامعه از منظر مسایل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی می طلبد که رسیدگی به انتظارات و خواسته های به حق نسل جوان در اولویت فعالیت های دولت آقای دکتر رئیسی باشد.

وی افزود: در این میان به خصوص نسل جوان تحصیل کرده انتظار دارد که زمینه ها و بسترهای ایجاد شغل برای او مهیا شود و به خصوص در رابطه با کسب و کارهای دیجیتال و نیز مشاغل مرتبط با امور دانش بنیان، فکری جدی صورت گیرد تا با اشتغال جوانان، ان شاءالله زمینه لازم برای ازدواج و تشکیل خانواده آن ها نیز فراهم  گردد.

عضو هیئت علمی دانشگاه حضرت معصومه(س) همچنین گفت: نکته حائز اهمیت دیگر لزوم برنامه ریزی هدفمند در راستای تجاری سازی علوم انسانی به عنوان یکی از الزامات اشتغال زایی برای جوانانی است که در رشته ها و شاخه های مرتبط با علوم انسانی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به تحصیل پرداخته اند.

وی افزود: دولت جدید باید بیش از پیش به نیرو و توان و ظرفیت جوانان مؤمن و انقلابی و مستعد و متخصص اعتقاد داشته و به آن ها بها بدهد، چرا که در این صورت و البته رفع مشکلات و موانع فراروی فعالیت جوانان، شاهد تحولات بسیار خوبی در کشور در زمینه ها و عرصه های گوناگون اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha