جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

 حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: مبارزه با فساد خواست جدی نظام و مردم است و رئیس جمهور جدید ریشه فساد را در همه عرصه ها بخشکاند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، صبح امروز در جمع مردم شهر اقبالیه که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، به آغاز فعالیت رئیس جمهور منتخب اشاره کرد و گفت: شما ملت ایران با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب رئیس جمهور مردمی، انقلابی و جهادی توانستید یک بار دیگر توطئه ها و فعالیت های فتنه گری دشمنان و استکبار جهانی را به خوبی نقش برآب کنید.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان و استکبار جهانی در رسانه های غربی خود همیشه به دنبال سیاه نمایی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، ولی شما ملت بصیر و انقلابی توانستید امید آنها را به خوبی و با حضور در عرصه انتخابات خنثی کنید که جای تقدیر دارد.

مدیر حوزه علمیه قزوین ضمن تبریک به حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی به عنوان هشتمین رئیس جمهور نظام مقدس جمهوری اسلامی، بیان کرد: تردیدی نیست که فساد بزرگ‌ترین مانع در برون‌رفت کشور از گرفتاری‌های متعدد اقتصادی و اجتماعی است. ضرورت و اهمیت انکار ناپذیر مبارزه با فساد موضوعی است که هم آحاد ملت و هم مسئولان کشور بر آن تاکید جدی دارند.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی با تقدیم بیش از ۳۰۰ هزار شهید، بهترین فرزندان خود را  برای به ثمر نشستن این انقلاب نثار کرده و نمی تواند فساد را تحمل کند.

ضرورت استفاده از جوانان متخصص و جهادی در دولت

 مدیر حوزه علمیه قزوین، بر ضرورت توجه رئیس جمهور به نیروهای جوان، انقلابی، متخصص و جهادی تاکید کرد و افزود: رئیس جمهور از افراد شایسته، انقلابی، جهادی، متخصص و با تجربه در کابینه استفاده کند تا بتواند مشکلات کشور را در عرصه های مختلف به ویژه اقتصادی و معیشتی مرتفع کند.

حجت الاسلام سبحانی نیا تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر استفاده از ظرفیت های داخلی برای توسعه همه جانبه تاکید می کنند که انتظار داریم ریاست جمهوری و دولت بدان توجه جدی داشته باشند..

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: مردمی بودن و مبارزه با فساد در جامعه از جمله دیگر خصایص مهم دولت باید باشد که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز بوده است.

مدیر حوزه علمیه قزوین همچنین به تعامل با دنیا اشاره و بیان کرد: می‌توانیم با همه دنیا بر اساس اصل عزت، حکمت و مصلحت رابطه و تعامل داشته باشیم.

 مدیر حوزه علمیه قزوین همچنین به تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور در هفته گذشته اشاره و بیان کرد: این مراسم ها نشان داد که جمهوری اسلامی در کانون توجه دولتها و ملت ها قرار دارد و تلاش دشمنان به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای منزوی کردن ایران اسلامی بی نتیجه ماند.

 خبرنگاران نقش اساسی در توسعه کشور دارند

 حجت الاسلام سبحانی نیا وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار، بیان کرد: در عصر انفجار اطلاعات خبرنگاران نقش برجسته تبادل اطلاعات و انتشار سریع اخبار را بر عهده دارند و آگاه سازی جامعه در تقویت همدلی و همزبانی و حرکت به سوی توسعه تاثیر بسزایی دارد

وی، انتشار اخبار به موقع  و صحیح، امانت داری در انتقال خبر، و پرهیز از هرگونه بزرگ نمایی و کوچک نمایی بی جهت را از ویژگی های اصلی یک خبرنگار مومن و پایبند به اصول اخلاق حرفه ای دانست.

  شیوه نامه های بهداشتی را در محرم رعایت کنیم

 مدیر حوزه علمیه قزوین همچنین ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم، بیان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال هم باید در برگزاری عزاداری محرم و صفر، شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنیم.  ما هر چه داریم از محرم است، پس باید در برگزاری آن اهتمام جدی داشته باشیم.

 مردم در برابر جریان فتنه و فتنه گری ایستاده اند

وی به موضوع فتنه گری دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: ملت ایران در  ۴۲ سال اخیر بارها با انواع دشمنی و فتنه گری استکبار جهانی مواجه شده اند، ولی  مردم در برابر جریان فتنه و نفاق محکم ایستاده و نخواهند گذاشت خللی در صفوف به هم پیوسته آنان ایجاد شود.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا خاطرنشان کرد:  بصیرت و اقتدار مردم ایران اسلامی همچون سیلی خروشان فتنه‌های داخلی و خارجی را محو کرد و باعث رسوایی و شکست دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی شد.

وی ادامه داد: یکی از  راه‏هایی  که انسان می‏تواند در پرتو آن تاریکی ‏های فتنه را بشکافد و در پناه آن از تنگنای سهمگین و گم‏راه‏ کننده فتنه ‏ها بگریزد، آگاهی  از حوادث و وقایع پیرامون خود و سپس موضع ‏گیری هوشمندانه آنهاست.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: در فتنه ها حق و باطل مخلوط و همین باعث می شود برخی افراد راه را گم کنند، لذا هر فردی که می خواهد در فتنه ها از مسیر حق منحرف نشود، باید دنباله رو ولایت فقیه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بیان کرد: مردم با بصیرت ایران اسلامی با اطاعت از رهبر فرزانه تمامی نقشه های شوم دشمنان را نقش  بر آب خواهند کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: متاسفانه تشخیص ندادن حق از باطل و بی بصیرتی نه تنها در صدر اسلام، بلکه در همین جامعه اسلامی برخی دچار گمراهی شدند که برای مردم ایران غیر قابل باور بود.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha