جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام امید محلاتی

حوزه/ حجت الاسلام محلاتی گفت: دوره آموزشی راهبران کسب و کار برای امامان محله با حضور اساتید مطرح کشوری برگزار شد تا این افراد بتوانند فعالین کسب و کار را راهنمایی کنند.

حجت الاسلام امید محلاتی، معاون راهبری بنیاد هدایت در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» با اشاره به برگزاری دوره آموزشی راهبران کسب و کار اظهار داشت: این دوره به همت بنیاد هدایت و با حضور اساتید مطرح کشوری برگزار شد. 

معاون راهبری بنیاد هدایت گفت: دوره آموزشی راهبران کسب و کار با هدف توانمندسازی و ارتقاء امامان محله ای برگزار شد که در حوزه کسب و کار فعالیت دارند؛ قرار نیست امامان محله کسب و کاری راه بیندازند، بلکه قرار است به عنوان راهبر کسب و کار عمل کنند و کار تسهیل گری و راهنمایی را برای کمک به فعالان کسب و کار انجام دهند. 

حجت الاسلام محلاتی، تحقق شعار سال را یکی دیگر از اهداف برگزاری این دوره آموزشی برشمرد و افزود: از آنجایی که به دنبال پیاده سازی الگوی امامت در جامعه با استفاده از شبکه امامت هستیم و امام جامعه نیز نمی تواند نسبت به مسئله مهم تولیدو اقتصاد بی تفاوت باشد؛ از این رو بر آن شدیم تا با ارائه دوره آموزشی راهبران کسب و کار به امامان محله و روستا، با کمک این عزیزان نسبت به حمایت از تولید و مانع زدایی از آن اقدام کنیم. 

وی خاطرنشان کرد: دوره آموزشی راهبران کسب و کار به صورت کارگاهی برگزار شد و ۱۲۰ ا ز امامان فعال محله های مختلف به این دوره دعوت شده بودند که از این تعداد بیش از ۹۰ نفر از این عزیزان توانستند در دوره شرکت کنند؛ ۱۰ نفر از شرکت کنندگان طرح های خود را ارائه دادند که در روز پایانی مورد داوری قرار گرفت. 

حجت الاسلام محلاتی، موضوعات مطرح در دوره آموزشی راهبران کسب وکار را یادآور شدو افزود: در این دوره موضوعاتی نظیر مبانی روان شناسی کسب و کار، مبانی کارآفرینی، بوم کسب و کار، مهارت های راهبردی کسب و کار، مبانی حقوقی کسب و کار، کارآفرینی اجتماعی و منتورینگ آموزش داده شد. 

معاون راهبری بنیاد هدایت به سطح بالای آموزشی دوره اشاره کرد و گفت: در این دوره از اساتید مطرح کشوری بهره بردیم که دکتر امیرحسین اسدی، مدیرعامل بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی، علی رضا یونچی کارآفرین و فعال حوزه کسب و کار و تجارت، دکتر علی رضا نبی کارآفرین و مؤسس بنیاد خیریه دکتر نبی از جمله اساتید بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha