جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علی بخشی قزوین

حوزه / عاشورا یک واقعه سرشار از پیام بود که این پیام ها باید در مجالس عزاداری سید الشهدا (ع) برای مردم به ویژه جوانان و نوجوانان تبیین شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان، صبح امروز در نشستی با اساتید و طلاب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان، با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، گفت: حماسه بزرگ‌ کربلا تبلور یک‌ حرکت‌ اصلاحی‌ است‌ و سبب‌ تداوم‌ آیین‌ پیامبر اسلام در طول‌ تاریخ‌ بشر شد.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان بیان کرد: عاشورای حسینی به ولایت متصل است؛ محرم ماه معرفت، خودسازی و پیام های بسیار برای زندگی همه مسلمانان است.

 وی اظهار کرد: عاشورا یک واقعه سرشار از پیام بود که این پیام ها باید در مجالس عزاداری سید الشهدا (ع) برای مردم به ویژه جوانان و نوجوانان تبیین شود.

حجت الاسلام علی بخشی عنوان کرد: امام حسین(ع) به همه عالم پیام می دهد ظلم ستیز باشید و در مقابل ستمگران سکوت نکنید. بر این اساس دشمن  از محرم و عاشورا و عزاداری ها در هراس است.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان ادامه داد: درس عاشورا برای جهانیان درس مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم است و تنها راه نجات مسلمانان و مستضعفین از ظالمان و مستکبران، پیروی از امام حسین(ع) است.

وی ادامه داد: امام حسین (ع) با خدا معامله کرد و در این مسیر توانست طاغوت را شکست دهد، هرچند به شهادت رسیدند، اما این شهادت سبب حیات جاویدان اسلام شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha