شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ug,d

حجت الاسلام علوی، خبرنگاری را شغل انبیاء دانست و با بیان اینکه خبرنگار باید آزاد باشد و نان به نرخ روز نخورد، گفت: خبرنگار واقعی هیچ موقع به دنبال ایجاد اضطراب در جامعه و مچ گیری نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام سیدحسین علوی، دوشنبه ۱۸مرداد به مناسبت سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار از خبرنگار خبرگزاری حوزه در منطقه کاشان و تعدادی از خبرنگاران تجلیل به عمل آورد.

حجت الاسلام علوی، در این مراسم که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد به نقش رسانه در انتقال فرهنگ عاشورا و احیای امربه معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: خبرنگاری که بتواند به مسائل دینی خوب و درست بپردازد، در حقیقت دین را استحکام بخشیده است.

وی، خبرنگاری را شغل انبیاء دانست و با بیان اینکه خبرنگار باید آزاد باشد و نان به نرخ روز نخورد، گفت: خبرنگار واقعی هیچ موقع به دنبال ایجاد اضطراب در جامعه و مچ گیری نیست.

امام جمعه نوش آباد با بیان اینکه بیان و قلم خبرنگار باید نافذ باشد، گفت: قلم و بیان یک خبرنگار و یا مبلغ دینی به جای اینکه بوی یاس و ناامیدی بدهد، باید وحدت، معنویت، آرامش و امید را در جامعه ایجاد کند.

حجت الاسلام علوی، در پایان با بیان اینکه خبرنگار نباید جناحی و حزبی عمل کند، اظهار کرد: خبرنگاران اخوت، برادری و نظم و امنیّت را در جامعه نهادینه کنند.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha