جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار غلامرضا سلیمانی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج مستعضفین گفت: بسیج ۱۳۰ مرکز واکسیناسیون فعال دارد و در کنار آن به ۲۰۰ مرکز واکسیناسیون نیز کمک می‌کنند

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، نشستی با موضوع تشدید اجرای طرح شهید سلیمانی صبح امروز(پنجشنبه) با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج و سعید نمکی وزیر بهداشت در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج طی سخنانی اظهار داشت: پیک پنجم کرونا شرایط سختی را رقم زده است، به همین دلیل بسیج در کنار سپاه به میدان آمده‌اند.

وی با اشاره به اقدامات بسیج در طرح شهید سلیمانی در سال گذشته گفت: در طرح شهید سلیمانی توانستیم موفقیت‌های بسیار خوبی به‌دست بیاوریم، البته این طرح ادامه داشت اما بنا بر شرایط و با توجه به تأکید مقام معظم رهبری برای انسجام و تلاش بیشتر نیروهای مسلح، بنا شد طرح شهید سلیمانی با دقت بیشتری اجرایی شود.

رئیس سازمان بسیج گفت: تمرکز ما در این طرح، پیشگیری است تا بتوانیم بیماری را کنترل کنیم، بر همین اساس باید شرایط افزایش تست و بیماریابی را فراهم کنیم.

سردار سلیمانی، قرنطینه هوشمند و ممانعت از چرخش بیماران در جامعه را یکی دیگر از اولویت‌ها دانست و گفت: باید با فراهم آوردن امکانات، شرایطی را ایجاد کنیم تا بیماران کمتر در جامعه تردد داشته باشند، حمایت از بیماران نیازمند یکی دیگر از برنامه‌های ما است و بنا داریم این کمک‌رسانی را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: بسیج ۱۳۰ مرکز واکسیناسیون فعال دارد و در کنار آن به ۲۰۰ مرکز واکسیناسیون نیز کمک می‌کنند، خوشبختانه بسیج آمادگی بسیار خوبی برای انجام قرنطینه دارد و همچنین برای بحث قرنطینه، می‌تواند مراکز کوچک را فراهم کند.

سردار سلیمانی تصریح کرد: بسیج آماده خدمت‌رسانی به مردم در تمام عرصه‌ها است، البته با کمک رسانه‌ها، باید تلاش کنیم تا رعایت پروتکل‌های بهداشتی بهتر و کامل‌تر انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha