پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله رسول فلاحتی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین فلاحتی انتشار عکس سفیر روسیه و انگلیس را دیگر حرکتی موذیانه در روزهای اخیر عنوان کرد و با اشاره به عذرخواهی سفیر روسیه، اظهار کرد: ملت ایران، ملتی غیور، شجاع و فرزندان حضرت امام خمینی (ره) هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از رشت، حجت الاسلام و المسلمین رسول فلاحتی، در خطبه های نمازجمعه رشت، گفت: در طول ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی کارهای زیادی انجام شده که قابل مقایسه با یک قرن گذشته نیست، اما می توانست گسترده تر انجام شود. می توانستیم در جبهه اقتصادی و فرهنگی بهتر از این باشیم، اما بنا به دلایل مختلف محقق نشد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ رئیس جمهوری همه تذکرات لازم را داده و دلسوزی ایشان برای جامعه و ملت ها بر کسی پوشیده نیست، گفت: یکی از محورهای کاری دولت باید توجه به منویات رهبری باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه انگلیس فرافکنی در حادثه کشتی انگلیسی را موذیانه انجام داد، افزود: اول اینکه لایحه ای را با همکاری آمریکا به شورای امنیت ارسال کرد و کشتی شامل اجناس را دچار اصابت قرار دادند تا در شورای امنیت محکومیتی در عرصه اقتصادی برای ایران ایجاد کنند که تیرشان به سنگ خورد.

حجت الاسلام و المسلمین فلاحتی انتشار عکس سفیر روسیه و انگلیس را دیگر حرکتی موذیانه در روزهای اخیر عنوان کرد و با اشاره به عذرخواهی سفیر روسیه، اظهار کرد: ملت ایران، ملتی غیور، شجاع و فرزندان حضرت امام خمینی (ره) هستند.

وی در بخش دیگری از خطبه با اشاره به فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و تشریح قیام امام حسین (ع) افزود: اگر چه امام حسین (ع) با یزید جنگید، اما آن امام با جهالت مردم مواجه بود و می‌خواست تا جهل را از جامعه اسلامی بزداید و به مردم آگاهی دهد.

امام جمعه رشت با اشاره به فرارسیدن ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، اظهار داشت: آزادگان ذخایر انقلاب اسلامی و افتخار ملت هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha