دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قاسمی

امام جمعه بادرود با تاکید بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در عزاداری حسینی، گفت: مردم اجازه ندهند مجالس حسینی موجب شیوع کرونا و طعنه دشمنان و مخالفان نظام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های این هفته نماز جمعه بادرود که به صورت محدود و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مصلای این شهر برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهداء(ع)، به شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند این مسئله فوری و فوتی کشور است؛ بیماری وحشی طغیان کرده، نه فقط در ایران، بلکه در همه جهان تقریباً یک دوران طغیانی را دارد می گذراند.
امام جمعه بادرود با تاکید بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، افزود: همه آحاد مردم شیوه نامه های بهداشتی را مراعات کنند و اجازه ندهند که مجالس حسینی موجب شیوع بیماری و مایه طعنه مخالفان و دشمنان شود.
وی ادامه داد: ملت و کشور به مجالس با برکت حسینی احتیاج دارد، اما در برگزاری آنها باید شیوه های بهداشتی را مراعات کند .
قاسمی به بیانات رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این مراسم توصیه‌های خطاب به رئیس جمهور مطرح کردند از جمله مردمی بودن، مردمی ماندن، گفتگوی صادقانه با مردم، مبارزه با فسا، برنامه محوری در اقتصاد و ارتباط با نخبگان بود.
امام جمعه بادرود به گرامی داشت روز خبرنگار و سالروز شهادت محمود صارمی اشاره کرد و ادامه داد: وظیفه خود می دانم که از تمام اصحاب رسانه که در رساندن اخبار دقیق مسئولان ما را یاری می کنند تشکر نمایم.
وی، افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه بدون کمترین چشم داشتی از حقوق مردم منطقه دفاع می کنند، چرا که اینان می‌توانند برای پیگیری مشکلات مردم و ارتقای خدمت رسانی مسئولان و پیشرفت امور شهر و منطقه آثار و برکات فراوانی را به ارمغان آورند.
قاسمی در پایان ضمن تقبیح دانستن اقدام دور از ادب دیپلماتیک و نامناسب سفرای روسیه و انگلستان، گفت: باید به سرعت این اقدام وقیحانه توسط وزارت امور خارجه پیگیری شود و سفرای انگلیس و روسیه هرچه سریعتر نسبت به این اقدام ناشیانه و خصمانه عذرخواهی  رسمی کنند.
 انتهای پیام .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha