جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رضوانی قزوین

حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر استکبار جهانی اشاره کرد و در واکنش به اقدام سفراس روسیه و انگلیس گفت: استعمار گران باید بدانند که اینجا جمهوری اسلامی ایران است و حالا دیگر نه ما آن ایران سابق هستیم و نه آنها ابر قدرت های قدیم.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، صبح امروز در دیدار با جمعی از روحانیون مساجد شهرستان بویین زهرا که در مسجد جامع این شهر برگزار شد  گفت: امام حسین(ع) حق حیات بر تمام مسلمانان دارند.

وی خاطرنشان کرد: نقش زنان در احیای ارزش ها و فرهنگ دینی در جامعه بسیار تاثیرگذار است؛ مردان و زنان هر دو، نقش خود را به صورت فعال در واقعه دردناک عاشورا ایفا کردند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا ادامه داد:  اگر حضرت زینب(س) نبود، ما اطلاعی از واقعه کربلا و از حجم مظلومیت یاران امام حسین(ع) نداشتیم.

وی به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر استکبار جهانی اشاره کرد و در واکنش به اقدام سفرای روسیه و انگلیس گفت: استعمار گران باید بدانند که اینجا جمهوری اسلامی ایران است و حالا دیگر نه ما آن ایران سابق هستیم و نه آنها ابر قدرت های قدیم.

 حجت الاسلام رضوانی به تحولات  افغانستان پرداخت و عنوان کرد: باید نظامی در افغانستان حاکم باشد که هیئت حاکمه، منتخب مردم باشد، نه از طریق بیعت اجباری، کودتا یا اشغالگری به حاکمیت رسیده باشد.

وی همچنین به ارائه لیست وزرای دولت سیزدهم به مجلس، بیان کرد: امیدواریم مجلس انقلابی در سریع ترین زمان نسبت به بررسی و رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی اقدام کند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha