یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
موسسه امام خمینی

حوزه/ مسئول روابط عمومی مرکز آموزش مجازی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره در خبری اعلام کرد: ثبت نام دانشجو از میان برادران و خواهران در مقطع کارشناسی بدون آزمون آغاز شده و تا ۵شهریور ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام کریم مسئول روابط عمومی مرکز آموزش مجازی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره در خبری اعلام کرد: ثبت نام دانشجو از میان برادران و خواهران در مقطع کارشناسی بدون آزمون آغاز شده و تا ۵شهریور ادامه خواهد داشت.


وی در ادامه افزود: این مرکز در ۷ رشته معارف اسلامی، معارف اسلامی و کلام، معارف اسلامی و ادیان، معارف اسلامی و تاریخ، معارف اسلامی و اخلاق، معارف اسلامی و علوم قرآنی، معارف اسلامی و علوم تربیتی از میان دارندگان مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی و یا طلاب دارای مدرک سطح ۱ و دیپلم از طریق ثبت نام در سایت سازمان سنجش دانشجو می پذیرد.


حجت الاسلام کریم ادامه داد: تحصیل در این مرکز به صورت کاملا مجازی است و خدمات متنوع آموزشی به دانشجویان ارائه می‌کند.


استفاده از اساتید مجرب، بهره مندی از بهترین متون تولیدشده علوم اسلامی، تنوع درتخفیف شهریه و تقسیط آن، تعدد مراکز آزمون در کشور، امکان برگزاری آزمون در خارج از کشور، استفاده از کلاس های آنلاین و آفلاین، پیامگاه پرسش و پاسخ اساتید، بهره مندی از خط سیر آموزشی و  اعطاء مدرک معتبر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از ویژگی های تحصیل در این مرکز می باشد.
علاقه مندان می توانند برای اطلاعات بیشتر به سایت www.ikvu.ir  مراجعه و یا شماره تلفن ۰۲۵۳۲۱۱۳۷۴۵ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • جواد نعمتی IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    0 0
    عالی