پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مجلس سوگواری

 حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: گریه کردن بر عزای امام حسین (ع) همان زنده نگهداشتن نهضت سرخ عاشورا است که بدانیم ایستادگی امام و یارانش در برابر دشمنان باید به ما درس آزادگی، صبر و استقامت دهد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، صبح امروز در مجلس سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) در مسجد حجتی شهرستان تاکستان، گفت: طبق احادیث، هر کس بر مصیبت اهل بیت بگرید و بگریاند گناهانش بخشیده می شود.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان عنوان کرد:  شرکت ما در عزای سیدالشهدا(ع) و استفاده از فرصت‌ها، وسیله‌ای برای ایجاد ارتباط میان خود و اهل‌بیت(ع) است تا بتوانیم روح اسلام و قرآن را در وجود خودمان تقویت کنیم.

وی ادامه داد: گریه کردن بر عزای امام حسین (ع) همان زنده نگهداشتن نهضت سرخ عاشورا است که بدانیم ایستادگی امام و یارانش در برابر دشمنان باید به ما درس آزادگی، صبر و استقامت دهد.

حجت الاسلام علی بخشی خاطرنشان کرد:  قیام امام حسین (ع) با هدف اصلاح انحراف های جهان اسلام، اصلاح مفاسد، زدودن جهل از بین مسلمانان و امربه معروف و نهی از منکر بود. حضرت با خون خود سبب دگرگونی باورها شد.

وی اظهار کرد: ایستادگی امروز  مردم ایران اسلامی در برابر دشمن، ناشی از بصیرت و آموختن درس از عاشورای حسینی است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha