یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/امام جمعه سنندج گفت: امام حسین (ع) و یارانش ۱۴۰۰ سال پیش با نثار خون خویش در صحرای سوزان کربلا درس آزادگی و حریت را به جهانیان آموختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: انتصاب دریادار «ایرانی» از نیروی مخلص، انقلابی و اهل سنت استان کردستان به سمت فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به الگویی مناسب برای سایر دولتمردان تبدیل شود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: ما نخبگان بسیاری در میان اهل سنت به ویژه در استان کردستان داریم که باید از این فرصت ها برای اعتلای نظام و انقلاب استفاده کنیم و با تبعیت از منش و تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب در استفاده از نخبگان و نیروهای جوان و انقلابی نهایت بهره را ببریم.

امام جمعه سنندج در ادامه افزود: امام حسین (ع) و یارانش ۱۴۰۰ سال پیش با نثار خون خویش در صحرای سوزان کربلا درس آزادگی و حریت را به جهانیان آموختند؛ فرزند رسول خدا با این کار خود این پیام را به همه ما رساندند که نباید هرگز در مقابل ظلم ستمگر سکوت کنیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اشغال کشور افغانستان توسط تروریست‌های طالبان، خاطرنشان کرد: قدرت گرفتن طالبان در افغانستان معلول شکست آمریکایی‌ها در این کشور بود همانند شکستی که شوروی سابق در این کشور متحمل گردید.

امام جمعه سنندج در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم افغانستان به آرامشی که در خور و شأن ملتش است، برسد .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha