جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ایرج کیانی رئیس هلال احمر چ و ب

رئیس جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح «نذر سلامت»در استان و راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در شهرستان فارسان با ظرفیت بیش از ۵۰ تخت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، ایرج کیانی رئیس جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری صبح امروز در جمع خبرنگاران استان به وضعیت وخیم کرونا و پر شدن تخت‌های بیماران کرونایی اشاره کرد و اظهار داشت: بیمارستان صحرایی و درمان اضطراری جمعیت هلال احمر در شهرستان فارسان با ظرفیت بیش از ۵۰ تخت برای ارائه خدمات فوریتی و بیمارستانی در محوطه بیمارستان سیدالشهدا راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه اینکه جمعیت هلال‌احمر از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در زمینه پیشگیری و اطلاع‌رسانی فعالیت بسزایی داشته است، افزود: هلال احمر استان با همکاری مرکز بهداشت و بسیج در اوایل سال و تعطیلی نوروز با اجرای طرح قرنطینه خانگی، بیش از ۴۸ پایگاه اطلاع‌رسانی در ورودی استان و شهرهای راه‌اندازی کرد و واکسیناسیون نیز از ابتدای موج پنجم ویروس در مرکز درمانی فارسان انجام می‌شود.

کیانی اظهار کرد:  از ابتدای شیوع کرونا، طرح سردار سلیمانی توسط اعضای این جمعیت اجرا شد که در قالب تیم‌های ناظران سلامت، توزیع کمک مومنانه و اقلام بهداشتی، اجرای طرح نذر سلامت همراه با خادمان حسینی و ارائه آموزش پیشگیری از کرونا اجرا شده است.

وی ادامه داد: همزمان به برپایی بیمارستان‌های صحرایی و چادرهای رابهال در صورت نیاز و اعلام از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان در جهت ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی، برای کمک به درمان سرپایی این بیماران اقدام می‌کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha