چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
طلاب جهادی خواهر همدان

حوزه/ مسئول واحد خواهران قرارگاه گروه‌های جهادی شهید مدنی همدان گفت: از روز اول آغاز به کار قرارگاه، خواهران طلبه جهادی در عرصه خدمت رسانی وارد میدان شدند و با تمام توان مشغول انجام وظیفه بوده و هستند.

سارا ردکا مسئول واحد خواهران قرارگاه گروه‌های جهادی شهید مدنی همدان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط خواهران طلبه و جهادی از روزهای اول شیوع بیماری کرونا در همدان، اظهار داشت: از روز اول آغاز به کار قرارگاه جهادی شهید مدنی، خواهران طلبه و جهادی دوشا دوش برادران در عرصه خدمت رسانی وارد میدان شدند و با تمام توان مشغول انجام وظیفه بوده و هستند.

وی افزود: واحد خواهران قرارگاه در روزهای اول به عنوان نیروی پشتیبانی در عرصه تهیه و پخت غذا و تهیه آب میوه برای نیروهای جهادی فعال و همچنین بیماران و بسته بندی کمک‌های مومنانه  فعالیت‌های بسیاری داشته و تا امروز نیز این اقدامات ادامه دارد.

مسئول واحد خواهران قرارگاه جهادی شهید مدنی با بیان اینکه فعالیت‌ها به صورت شبانه روزی و مستمرا در حال انجام است، گفت: در کنار فعالیت‌های پشتیبانی، در برگزاری مراسم های مذهبی در ایام خاص این واحد برنامه‌های مختلفی را چه برای بیماران و چه برای نیروهای خواهر فعال در دستور کار خود داشته و دارد.

وی با اشاره به نقش بالای توجه به مسائل معنوی در کاهش آلام بیماری در بین بیماران و خستگی در بین کادر درمان، یادآور شد: با استفاده از ظرفیت قرارگاه، بالغ بر ۹۰۰ سجاده توسط خواهران دوخته و در بین بیماران و کادر درمان توزیع و اهدا شد.

ردکا تصریح کرد: در پیک‌های گذشته شیوع کرونا، با توجه به اعلام نیاز بیمارستان‌ها و مجموعه درمانی استان، خواهران جهادی و طلبه با حضور در بخش بستری بیماران کرونایی، در این میدان نیز به خدمت رسانی پرداختند.

وی با بیان اینکه حضور خواهران جهادی، تاثیر به سزایی در کاهش مدت بستری بیماران داشت، گفت: در کنار خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی، حضور در بخش کودکان مبتلا به بیماری سرطان از دیگر برنامه‌هایی بود که در این مدت توسط قرارگاه انجام شده است.

مسئول واحد خواهران قرارگاه گروه‌های جهادی شهید مدنی با تاکید بر اینکه پس از اعلام فراخوان و درخواست نیرو با سیل علاقمندان به خدمت‌رسانی مواجه بودیم، خاطر نشان کرد: در جمع خواهران جهادی شاهد حضور دختران ۱۵ و ۱۶ ساله هستیم که به عنوان نیروی پشتیبان در حوزه آماده کردن تجیزات مشغول فعالیت هستند.

جهاد بانوان طلبه همدانی در میدان مقابله با کرونا + تصاویر

جهاد بانوان طلبه همدانی در میدان مقابله با کرونا + تصاویر

جهاد بانوان طلبه همدانی در میدان مقابله با کرونا + تصاویر

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha