چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 974833
۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲
جذب مشاور

حوزه/ مسئول مرکز مشاوره و مهارت آموزی حوزه علمیه خراسان از جذب مشاور و روانشناس حوزوی در شهرهای بجنورد، بیرجند، تربت حیدریه و نیشابور خبرداد.

حجت الاسلام نعمت الله گلشن آبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه در مشهد با اعلام این خبر گفت: در راستای تمرکز زدایی و توزیع عادلانه خدمات مشاوره‌ای به طلاب و روحانیون خراسان بزرگ و نظر به تأسیس واحدهای مشاوره شهرهای بجنورد، بیرجند، تربت حیدریه و نیشابور در آینده‌ای نزدیک، مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان، اقدام به جذب مشاور و روانشناس حوزوی به صورت حق‌الزحمه ای و پاره وقت کرده است.

وی ادامه داد: شرکت و کسب امتیاز لازم در مصاحبه علمی و عمومی، نداشتن سوء پیشینه و اخذ تاییدیه از دفتر حراست و تحقیقات حوزه علمیه خراسان از شرایط جذب مشاور است.

مسئول مرکز مشاوره و مهارت آموزی حوزه علمیه خراسان اعلام کرد: خواهران و برادران طلبه ساکن شهرهای مذکور که مدرک کارشناسی و یا کارشناسی ارشد در زمینه‌های مشاوره، روانشناسی، علوم تربیتی، اخلاق اسلامی، حقوق، تغذیه، سلامت، طب سنتی و مامایی دارند، می‌توانند از طریق شماره ۰۵۱۳۲۰۰۸۸۱۴ و یا آیدی @ADMINE۹۹ در پیام رسان ایتا نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha