سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
خدری

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: مسئول خدمتگزار، کسی است که از رانت خوارای و ویژه‌خواری پرهیز کند، به مردم ظلم نکند و به زیردستان زور نگوید.

حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: هفته دولت یادآور خاطره دولتمردان خدوم و پاک سیرت، شهیدان والامقام رجایی و باهنر است، این مناسبت را به آن دسته از مسئولین و دولتمردانی که پاکدست و خدمتگزار مردم و متعهد به عهد الهی هستند، باید تبریک گفت.

مدیر حوزه علمیه بوشهر ادامه داد: هفته دولت فرصتی است تا مسئولین به سیره بنیانگذار انقلاب و منش و رهنمودهای مقام معظم رهبری فکر کنند و با خود بیاندیشند که تا چه اندازه به ویژگی‌های برجسته آن بزرگان نزدیک هستند و چقدر به منافع مردم و آرمان‌های انقلاب اسلامی فکر می‌کنند و در راستای آن برنامه‌ریزی کرده و برای تحقق آن تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: مسئول پاکدست و خدمتگزار، مسئولی است که از رانت خوارای و ویژه‌خواری پرهیز کند، به مردم ظلم نکند و به زیردستان زور نگوید، حافظ اموال عمومی باشد، تشنه قدرت و مقام نباشد و اموال عمومی را برای رسیدن به صندلی قدرت، قربانی نکند.

حجت الاسلام خدری گفت: عهدنامه حضرت امیرالمومنین(ع) به جناب مالک اشتر، منشور والا و برجسته‌ای است که عمل به آن می‌تواند مدیران تراز انقلاب اسلامی را تربیت کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha