پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
 سید محمد حسین هاشمی تهیه کننده

حوزه/ تهیه کننده برنامه "آفتاب شرقی" گفت: برنامه های معارفی سیما بر اساس رویکرد و مأموریت خویش باید هر کدام مخاطبان خاصی را هدف گذاری کنند.

سید محمدحسین هاشمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه،  با اشاره به این که برنامه آفتاب شرقی که همه روزه به جز جمعه ها از شبکه اول سیما به روی آنتن می رود، سابقه ای بیش از ۲۵ ساله دارد، اظهار داشت: بنده به مدت بیش از دو ماه است که به عنوان تهیه کننده سری جدید این برنامه مشغول به فعالیت هستم و در حال حاضر نیز حجج اسلام و المسلمین فلاح زاده، محمدی و حاج ابوالقاسم، سه کارشناس شاخص این برنامه می باشند و سه مجری شامل خانم ملکی و آقایان صیرفی و یراق بافان در این برنامه حضور دارند به نحوی که هر کدام از مجریان، کار اجرای دو روز در هفته را متولی هستند.

وی با اشاره به اهمیت بحث خلاقیت و روزآمدی در تولید برنامه های معارفی سیما گفت: طبعاً اولویت این گونه برنامه ها از سوی سازمان صدا و سیما معین می شود اما به هر حال در راستای خلاقیت و روزآمدی ما باید از تحولات فضای مجازی و شبکه های اجتماعی آشنایی داشته و از تجربه های خوب الگوگیری کنیم.

وی افزود: در بستر اینستاگرام ما صفحاتی را مشاهده می کنیم که انصافاً دست به تولید و انتشار محتواهای خلاقانه ای می زنند که این مسأله نشان می دهد دارای اتاق فکر هستند و برای مخاطب امروز جذاب می باشند.

این تهیه کننده و مستندساز حوزوی همچنین با اشاره به اهمیت بحث هدف گذاری در مواجهه با مخاطب ابراز داشت: به عقیده بنده هر کدام از برنامه های معارفی سیما با توجه به زمان پخش و محتوای خود می توانند بخشی از مخاطبان را هدف گیری کنند.

وی افزود: از سوی دیگر برنامه "سمت خدا" که موفق ترین برنامه معارفی شبکه های تلویزیون است، از نظرات مخاطبان هم تأثیر می گیرد، ضمن آن که این برنامه در زمان و به شکل ثابتی به روی آنتن می رود و کارشناسان آن نیز برای عموم مردم و خانواده ها شناخته شده هستند و این عوامل در دیده شدن بیشتر برنامه بسیار مؤثر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha