یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا خوشخو

حوزه/ جمعیت فعالان فرهنگ، هنر و رسانه با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا خوشخو را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جمعیت فعالان فرهنگ، هنر و رسانه با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا خوشخو را تسلیت گفت که متن آن به این شرح است:

انّا للّه و انّا الیه راجعون

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ .

ضایعه درگذشت استاد فرهیخته و توانمند حوزه و دانشگاه و فعال فرهنگ دینی در عرصه­ بین الملل، مرحوم حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا خوشخو، ثلمه­ ای جانکاه و ضایعه ­ای غیر قابل جبران بود.

ایشان عمر با برکت خویش را در راه تألیف، تحقیق، نشر و تبلیغ معارف دینی صرف نمود و هوشمندانه وارد عرصه­ های بین المللی شده و فعالیت­ های علمی، فرهنگی و رسانه ­ای خود را در سطوح منطقه ­ای و جهانی گسترش داد.

نشر فرهنگ مهدوی، مقابله با جریان های تکفیری و توسعه روابط و ارتباطات حوزه در پهنه بین الملل گوشه ­ای از خدمات این استاد فرهیخته و فعال فرهنگی- رسانه‌ای برای خدمت به این انقلاب است؛ بدون شک آثار و برکات فعالیت ­های ایشان باقی است و جایگاه ایشان در اذهان تمامی نیروهای فرهنگی و هنری انقلاب، ثبت و غیر قابل حذف می باشد.

جمعیت فعالان فرهنگ، هنر و رسانه انقلاب اسلامی، درگذشت ایشان را به جامعه فرهنگی و همچنین بیت معظم له تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال صبر و آرامش برای بازماندگان و توفیق تداوم راه پر برکت ایشان را برای خود و شاگردان آن مرحوم مسئلت داریم. رحلت ایشان در ایام عزای ابا عبدالله الحسین (ع)، نوید بخش همنشینی ایشان با سید و سالار شهیدان خواهد بود ان شاء الله.

جمعیت فعالان فرهنگ، هنر و رسانه انقلاب اسلامی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha