جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین آقاجانپور

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین آقاجانپور گفت: امروز وزارت دفاع توفیق اجرای فرامین مقام معظم رهبری را دارد و گام های بلندی در تولید اقتدار دفاعی و معنوی برداشته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در آیین تکریم امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر سابق دفاع و پشتیبانی و معارفه امیر محمدرضا قرائی آشتیانی وزیر جدید دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی سخنانی اظهار داشت: این ایام ایام سوگواری سالار شهیدان و یکی از بهترین خلق است که به دست مسلمانان به فجیح ترین شرایط ممکن رو به شهادت رسید و اهل بیت او به اسارت برده شدند.

وی با اشاره به دلایل این اتفاق گفت: جهل و نادانی مردم و جاه طلبی خواص که به دلیل مسائل دنیوی سکوت کردند . این گونه بود که امام مسلمین به شهادت رسید .
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه همواره آرزو داشتیم در رکاب امام حسین و یاران با وفایش باشیم گفت: امروز این فرصت برای ما فراهم است تا در رکاب ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای باشیم و نقش آفرینی کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به مسئولیت وزارت دفاع گفت امروز وظیفه نیروهای مسلح بسیار خطیر است و آن تولید تجهیزات و پشتیبانی از نیروهای مسلح است.

وی ادامه داد: وزارت دفاع وظیفه تولید قدرت ملی را بر عهده دارد که با تعامل میان نیروهای مسلح به دست می آید،.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع افزود: وزارت دفاع مسئول تولید اقتدار است و نه تنها از کشور و ملت بلکه از محرومان و مظلومان عالم نیز دفاع میکند.

وی با اشاره به دیدار مسئولان ارشد نیروهای مسلح با فرماندهی معظم کل قوا گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار بر تقویت بنیه معنوی و افزایش بصیرت خانواده های نیروهای مسلح تاکید داشتند.

آقاجانپور با بیان اینکه اقتدار دفاعی در جمهوری اسلامی بدون اقتدار دینی و معنوی ایجاد نمی شود گفت: امروز وزارت دفاع توفیق اجرای فرامین مقام معظم رهبری( مدظله العالی) را دارد و گام های بلندی در تولید اقتدار دفاعی و معنوی برداشته است.

وی با تشکر از زحمات امیر حاتمی در دوران مسئولیت خود در وزارت دفاع گفت: برای امیر آشتیانی وزیر جدید دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم با تعامل اثر بخش در اجرای فرامین مقام معظم رهبری موفق باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha