شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا آشناسازی بیش از پیش پلیس در برخورد حکیمانه با مردم را یکی از اساسی‌ترین اقدامات این سازمان در سال‌های اخیر خواند که مورد تأیید مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی، پیش از ظهر امروز در حاشیه دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران، مردم استان سمنان را شریف، متدین و ولایتمدار دانست.

وی، دیدار چهره به چهره با کارکنان خدوم انتظامی و همچنین دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان را ازجمله برنامه‌های سفر یک‌روزه خود به این استان اعلام کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا موضوع آشناسازی بیش از پیش پلیس در برخورد حکیمانه با مردم را یکی از اساسی‌ترین اقدامات این سازمان در سال‌های اخیر عنوان و خاطرنشان کرد: این موضوع مورد تأکید و خواست فرماندهی معظم کل قوا هم قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ادیانی با بیان اینکه مردم ولی‌نعمت ما هستند، تأمین امنیت شهروندان را وظیفه خطیر پلیس دانست و اضافه کرد: پلیس در متن زندگی مردم وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه پلیس در زندگی روزمره مردم در جاده‌ها در سفرها در محلات و خلاصه اینکه در همه جا حضور دارد، تأکید کرد: ما در سازمان عقیدتی سیاسی هم از حیث مراقبت و هم از حیث آموزش بر بروز و ظهور معلومات و دانسته‌های معرفتی مأموران ناجا نظارت می‌کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا نقش و جایگاه کلانتری‌ها را بسیار مهم و حیاتی خواند و گفت: خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در کلانتری‌ها تجسم پیدا می‌کند و ضروری است که کارکنان آن به این نکته توجه ویژه داشته باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ادیانی از عموم مردم خواست پیشنهادها، نصایح و خیرخواهی‌های خود همچنین موارد خلاف برخورد حکیمانه کارکنان ناجا را به فرماندهان و مسؤولان این نیرو اطلاع دهند.

دولت شهدان رجایی و باهنر، نمونه یک دولت در تراز انقلاب اسلامی بود

 رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور در برنامه ای که به همت سازمان بسیج ادارات استان و با حضور جمعی از کارمندان ادارات کل استان سمنان برگزار شد گفت: یاد شهیدان رجایی و باهنر ، یاد ارزش های والای انقلاب اسلامی ایران بوده و مصداق دولتمردانی است که دولت و اختیار آنها را عوض نکرده است.

وی افزود: جایگاه والای شهید رجایی هیچ تاثیری در منش و رفتار ایشان نداشت و این نشان از تقوا و دین داری ایشان بود.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور گفت: اگر قدرت همراه با دین داری و تقوا نباشد انسان را به فساد می کشاند و دولت شهیدان رجایی و باهنر مصداق دولت انقلاب در تراز انقلاب اسلامی ایران بود.

سرهنگ امامی، رئیس بسیج کارمندان و ادارات استان در آئین گلباران قبور شهدا در امامزاده یحیی (ع) سمنان گفت: حل مشکلات مردم در ادارات باید اولویت باشد و همه باید در راستای تحقق دولت اسلامی تلاش کنند.

در ابتدای این برنامه با حضور کارمندان دستگاه های اجرایی ، گلباران مزار شهدا در امامزاده یحیی (ع) سمنان انجام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha