جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کسب رتبه

حوزه/ تیم ایده شهید ابراهیمی از تیم های مستقر در مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق در بخش فیلم و کلیپ هفتمین سوگواره اشراق عنوان «تولید کننده شایسته تقدیر» را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام جواد صالحی با اعلام این خبر ابرازداشت: تیم ایده شهید ابراهیمی از تیم های مستقر در مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق در هفتمین سوگواره اشراق با ارائه کمیک موشن «عزاداری در دوران پهلوی» در بخش فیلم و کلیپ عنوان «تولید کننده شایسته تقدیر» را کسب کرد.

وی یادآور شد: کمیک موشن «عزاداری در دوران پهلوی»، با طراحی اختصاصی کاراکترها توسط تیم هنری متخصص شهید ابراهیمی و با صدای گوینده نام آشنا محمد حیدری تولید شده است.

مدیر تیم ایده شهید ابراهیمی با بیان این که این داستان مصور پویا، به بازگویی سختی های عزاداری شیعیان و دوستداران امام حسین(ع) در دوران رضا شاه پهلوی می پردازد، افزود: در این رابطه، داستان اثر مذکور به تصویرسازی برای نسل جدید پرداخته تا حسی قدرشناسانه را در وضع موجود برای مخاطب ایجاد کند.

شایان ذکر است، هفتمین سوگواره مجازی اشراق در راستای تولید و توزیع محتوای فاخر در ارتباط با حماسه حسینی(ع) و مکتب اهل بیت(ع) و همچنین رشد کنشگران و مبلغان عاشورایی در فضای مجازی با یاد روحانی مجاهد مرحوم حاج احمد خسروی از سوی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

خاطرنشان می شود: هفتمین سوگواره اشراق در بخش‌های گرافیک، عکس، کلیپ، متون ادبی و ایده‌های نو برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha