جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سیدنصیر حسینی امام جمعه یاسوج

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، قهرمانی علی پیروج ورزشکار هم استانی را در مسابقات پارالمپیک توکیو را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج در پیامی افتخارآفرینی علی پیروج ورزشکار هم استانی را در مسابقات پارالمپیک توکیو تبریک گفت.

در این پیام آمده است: خبر حماسه‌آفرینی قهرمان کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات پارالمپیک توکیو را دریافت کردم، پیروزی مسرت‌بخش برای همه مردم استان به خصوص جوانان و نوجوانان و علاقمندان به ورزش بود.

پیروج عزیز در آوردگاه پارالمپیک و در میان ورزشکاران نام و نشان دار جهان برای کشور خود و استان کهگیلویه و بویراحمد افتخاری بزرگ خلق کرد.

این پیروزی و کسب مدال نقره را به مردم، جامعه ورزش استان ورزشکاران و مربیان هواداران و بخصوص خانواده قهرمان ملی تبریک می گوییم.

امید است در دولت جدید توجه جدی‌تری به مقوله ورزش به خصوص در استان‌هایی مثل کهگیلویه و بویراحمد شود چرا که این استان سرشار از استعدادهای ناب ورزشی همانند علی پیروج است در ضمن از تلاش‌ها و زحمات دیگر ورزشکار هم استانی در پارالمپیک «سامان پاکباز» قدردانی کرده و به او نیز خداقوت می‌گوییم.

سید نصیر حسینی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha