پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شمیم حسبنی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رزمایش «شمیم حسینی» و «مهر تحصیلی» بصورت همزمان با سراسر کشور بصورت ویدیو کنفرانسی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، براساس روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد، رزمایش «شمیم حسینی و مهر تحصیلی» بصورت همزمان با سراسر کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی گفت: طرح شمیم حسینی در طول ماه محرم و صفر برگزار می شود که رزمایش کشوری آن بصورت همزمان با سراسر کشور در بقعه متبرکه امامزاده عبدالله علیه السلام شهر یاسوج  برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با هدف اجرای امینانه نیت واقفان خیراندیش در ماه محرم و صفر در استان و حمایت از هیئت های مذهبی مساجد و حسینیه ها، رزمایش شمیم حسینی اجرا می‌شود.

نصیرالاسلامی با اشاره به نزدیکی سال تحصیلی جدید و ضرورت کمک به دانش‌آموزان نیازمند، بیان کرد: در این راستا همرمان، طرح «مهر تحصیلی» توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با هدف تامین بخشی از هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان در استان اجرا می‌شود که منابع آن از محل موقوفات مرتبط تامین خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با اجرای «طرح شمیم حسینی و مهر تحصیلی»توزیع بسته‌های معیشتی، بحث پخت و توزیع غذای گرم هم در نظر داریم که در مناسبت‌های پیش‌رو و لبیک به ندای رهبری در راستای مجدد نهضت احسان عمومی و مواسات و همدلی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha