جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جلسه شورای نهاد های حوزوی

حوزه/ چهل و چهارمین جلسه شورای نهادهای حوزوی استان تهران با حضور اعضاء، به میزبانی دفتر نمایندگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» جلسه شورای نهادهای حوزوی استان تهران با حضور  اعضاء به میزبانی دفتر نمایندگی تبلیغات اسلامی استان تهران با موضوع نحوه تعامل و همکاری با دولت، مجلس و شهرداری، برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام عزیزی، سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی شعبه تهران، گفت: در دفتر تبلیغات اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است که می توان برای نمونه به  راه اندازی پرتال فرهنگ و معارف قرآنی اشاره کرد. این پرتال می تواند نیاز های علمی پژوهشی طلاب و دانش پژوهان را برآورده کند.

 در  ادامه جلسه، حجت الاسلام و المسلمین رحیمی صادق، رئیس شورای نهادهای حوزوی استان تهران، گفت: باید صمیمیانه از اعضای شورا در خصوص اقدامات صورت گرفته تشکر کنم و تولیدات عظیم علمی فرهنگی به طلاب مدارس علمیه و روحانیون جهت بهره برداری اطلاع رسانی شود.

در ادامه این جلسه، پس از گفت‌وگوهای تخصصی در خصوص دستور جلسه مقرر شد نهادهای حوزوی استان موارد تعامل و همکاری را در قالب طرح به دبیرخانه ارائه کنند تا در جلسه آتی مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha