پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ یادواره شهدای ناوه بجنورد

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه شهدای ما در دفاع مقدس استقامت را به معنای حقیقی تحقق بخشیدند، گفت: مقاومت امروز ملت ما در برابر جبهه استکبار در واقع تجلی و تداوم استقامت شهدا در دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، امروز در یادواره شهدای روستای ناوه بجنورد که در فضای باز و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مقبرةالشهدای این منطقه با حضور مردم روستا و بسیجیان و خانواده‌های شهدا و جمعی از مسئولین برگزار شد، اظهار کرد: شهدای ما استقامت را به معنای حقیقی کلمه تحقق بخشیدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: شهدا در هشت سال دفاع مقدس با توکل به خداوند متعال معنای واقعی استقامت را به رخ دشمنان کشیدند و در تمام جنگ با همین استقامتشان در برابر تمامیت نظام استکباری با همه امکانات آن ایستادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری ادامه داد: ما با تداوم همین روند و ادامه استقامت شهدا است که امروز مانند برخی از ملت‌های منطقه مورد استضعاف مستقیم و ظلم مضاعف استکبار و نظام استکباری قرار نگرفته‌ایم.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: در واقع مقاومت امروز ملت ما در برابر جبهه استکبار در واقع تجلی و تداوم استقامت شهدا در دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: به‌واسطه همین استقامت و ایمان بالای شهدا است که ما امروز بر خود تکیه داریم و نگذاشتیم نظام استکباری بر ما مسلط شده و به ما تحکم کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با بیان اینکه استقامت یعنی ما کلام خدا را در اعمال خود جاری کرده و به او تکیه کنیم، ادامه داد: همچنین معنای دیگر استقامت وحدت مردم جامعه با یکدیگر و همین‌طور با دولت و مسئولین است که این خود از مهم‌ترین ابعاد استقامت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha