جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ آغاز سال تحصیلی مرکز مدیریت خواهران و جامعه الزهرا

حوزه/ آیین آغاز سال تحصیلی جامعة الزهرا و حوزه های علمیه خواهران با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری در محل جامعة الزهرا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیین آغاز سال تحصیلی جامعه الزهرا و حوزه های علمیه خواهران با حضور آیت الله حسینی بوشهری رئیس شورای عالی جامعه مدرسین،مدیر جامعه الزهرا، مدیر حوزه خواهران، رئیس و اعضای هیئت امنای جامعه الزهرا، مسئول دفتر مقام معظم رهبری در قم، مدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و جمعی از طلاب در تالار بیداری اسلامی جامعه الزهرا برگزار شد.


بر اساس این گزارش: در ابتدای این مراسم آیاتی از کلام الله مجید، توسط برگزیده نفر اول مسابقات بین المللی قرآن کریم قرائت شد و در ادامه، مدیر جامعه الزهرا به ایراد سخن پرداخت.


سیده زهره برقعی بر استفاده از شیوه های نوین تدریس و آموزش و تلفیقی از روش سنتی و نوین تاکید کرد و افزود: باید باتوجه به اقتضائات و موضوع آموزش از روشی تاثیرگذار در تدریس بهره برد.


پخش کلیپی از سخنان مقام معظم رهبری با طلاب بخش دیگر این آئین بود و آیت الله حسینی بوشهری در ادامه این مراسم به ایراد سخن پرداخت.


دبیر شورای عالی حوزه های علمیه ضمن تشریح حوزه مطلوب بر حضور خواهران در محافل داخلی و مجامع بین المللی برای رساندن پیام حوزه تاکید کرد.

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور و حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی از بخش های دیگر این آیین بود.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha