پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 977487
۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
رئیس کل دادگستری قم

حوزه/ براساس شاخص هائی همچون «عملکرد بر پایه ورودی»، «عملکرد بر پایه شعب فعال»، «وضعیت پرونده های معوق»، «وضعیت اتقان آراء»، «وضعیت صلح و سازش» و «وضعیت زمان رسیدگی»، دادگستری کل استان قم، رتبه نخست کشور را در میان دادگستری های ۳۱ استان کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، براساس گزارش معاونت راهبردی قوه قضائیه در اجرای مبحث دوم از فصل سوم سند تحول قضائی، با عنایت به اهمیت نظارت بر روند اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای و تحولی قوه قضائیه، دادگستری کل استان قم توانست «در ارزیابی و تحلیل نظام‌مند آمار عملکرد دادگستری‌های سراسر کشور»، رتبه برتر در بازه ی زمانی تیر ۱۳۹۹ لغایت تیر ۱۴۰۰ را کسب نماید که یکی دیگر از موفقیت های کم نظیر این دادگستری در سطح کشور به شمار می رود.


براساس این گزارش: این رتبه بندی بر مبنای شاخص هایی همچون : «عملکرد بر پایه ورودی»، «عملکرد بر پایه شعب فعال»، «وضعیت پرونده های معوق»، «وضعیت اتقان آراء»، «وضعیت صلح و سازش» و «وضعیت زمان رسیدگی» صورت گرفته که دادگستری کل استان قم در میان ۳۱ استان کشور، رتبه ی برتر را بدست آورده است.

شایان ذکر است، دادگستری کل استان قم در بازه ی زمانی فروردین ۱۳۹۹ تا فروردین ۱۴۰۰ نیز توانسته بود – در همین شاخص ها که به صورت فصلی از سوی ستاد قوه قضائیه اعلام می شود رتبه اول کشور را در میان دادگستریها کسب نماید.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha