جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 977630
۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
نماز جمعه

حوزه / در مراسمی حجت‌الاسلام غفاری به‌عنوان امام جمعه جدید بستان‌آباد معرفی و از زحمات ۳۰ ساله حجت‌الاسلام سید رضا رضوی تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حجت‌الاسلام غفاری به‌عنوان امام جمعه جدید بستان‌آباد معرفی و از زحمات ۳۰ ساله حجت‌الاسلام سید رضا رضوی تجلیل شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در این مراسم گفت: ائمه جمعه باید تحقق گفتمان رهبری بدون وابستگی به جناح‌ها و کانون‌های قدرت و ثروت و جریانات سیاسی را انجام دهند.

وی، مردمی بودن و با مردم بودن را از خصلت‌های امام جمعه بیان کرد و بر تقویت قرارگاه فرهنگی و معنوی شهر تأکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، همچنین از ائمه جمعه خواست پیگیری مطالبات مردمی را در اولویت کاری خود قرار دهند و افزود: پیگیری مطالبات مردم، ارائه گزارش مشکلات مردم به مسئولان و رفع آن‌ها باید در اولویت ائمه جمعه باشد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه ائمه جمعه سرمایه اجتماعی و فرهنگی خود را مدیون نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند تصریح کرد: سیر و سلوک ائمه جمعه باید نزدیکترین به سیره امام(ره) و مقام معظم رهبری باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، پیدایش انقلاب فرهنگی را یکی از برکات انقلاب اسلامی خواند و گفت: استقرار نماز جمعه در سراسر کشور از دستاوردهای مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha