پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام رضوانی

حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: معطل شدن برای مذاکرات بی فایده، موجب فرصت سوزی و وارد شدن لطمه به روابط ما با روسیه و چین می شود و تنها دلیل مذاکرات ایران با اروپا تلاش برای رفع تحریم ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، ظهر امروز در جمع مسئولین ادارات شهرستان بویین زهرا و ضمن تقدیر از کادر درمان گفت: پرستاران و کادر درمان با دوری از خانواده ها و عزیزان خود و با مخاطره انداختن جان خود باز هم صحنه های روزهای حماسه و ایثار در هشت سال دفاع مقدس را این بار در کسوت مدافع سلامت مردم تکرار کرده و ثابت کردند که عاشقان این نظام و سربازان رهبری هستند.

وی به موضوع فرار شش زندانی فلسطینی از زندان های رژیم صهیونیستی، بیان کرد: فرار ۶ اسیر فلسطینی از زندان صهیونیست ها نشانگر وجود ضعف در نظام امنیتی این رژیم است.

رضوانی ادامه داد: صهیونیست ها که در سرزمین خودشان توان مراقبت از خود را ندارند، چطور به خود اجازه می دهند که برای ملت ایران نقشه های دفاعی طراحی کنند؟

 امام جمعه شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: ملت های مسلمان از حقوق ملت مظلوم فلسطین دفاع و سرنوشت آنان را به خودشان بسپارند و به استمرار این رژیم غاصب و جعلی پایان دهند.

 وی به مسئله تحولات کشور افغانستان پرداخت و عنوان کرد: مردم افغانستان پس از تحمل سال ها جنایت، فساد و فتنه اکنون باید با صلحی سراسری در فکر مرهم نهادن  بر زخم های خود و سرزمینشان باشند.

رضوانی ادامه داد: معطل شدن برای مذاکرات بی فایده، موجب فرصت سوزی و وارد شدن لطمه به روابط ما با روسیه و چین می شود و تنها دلیل مذاکرات ایران با اروپا تلاش برای رفع تحریم ها است و انجام مذاکرات به روش قبلی اساسا پذیرفته نیست و باید الگویی جدید طراحی و اجرا گردد.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha