جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مباحثه تلفنی

پویش «تخصص من نذر امامم» به همت بخش امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در راستای ارائه خدمات مشاوره و پاسخگویی به سؤالات و شبهات مرتبط با قیام امام حسین(ع) توسط مبلغ‌های تراز به صورت رایگان و تلفنی از ابتدای محرم آغاز شده و تا پایان صفر ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، پویش « تخصص من نذر امامم» به همت بخش امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار می‌شود.

پویش « تخصص من نذر امامم» توسط مبلغ‌های تراز در راستای ارائه خدمات مشاوره و پاسخگویی به سوالات و شبهات مرتبط با قیام امام حسین(ع) انجام می‌گیرد.

این پویش از ابتدای ماه محرم سال ۱۴۰۰ آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت. ارائه مشاوره در جریان این پویش به صورت تلفنی و رایگان بر اساس زمانبدی‌های اعلام شده صورت می‌گیرد.

متقاضیان دریافت مشاوره در خصوص موضوع « راهکارهای ترویج امر به معروف و نهی از منکر» هر روز از ساعت ۱۱ الی ۱۳ می‎توانند جهت دریافت مشاوره از استاد پاک‌نژاد با شماره ۰۹۰۲۷۳۹۴۹۷۰ تماس بگیرند.

متقاضیان دریافت مشاوره در خصوص موضوع « راهکارهای عاشورایی ماندن جوانان» جمعه‌ها از ساعت ۱۷ الی ۱۹ می‌توانند در راستای دریافت مشاوره از استاد جعفری با شماره ۰۹۱۲۷۵۸۷۸۶۰ تماس بگیرند.

برای دریافت مشاوره در خصوص موضوع «شبهات واقعه کربلا و قیام حسینی (ع)» می‌توانند روزهای یکشنبه، دو شنبه و سه شنبه از ساعت ۱۸ الی ۱۹.۳۰ جهت دریافت مشاوره از استاد حکیم‌زاده با شماره ۰۹۹۲۱۲۷۳۴۷۲ تماس حاصل کنند.

متقاضیان دریافت مشاوره در خصوص موضوع « خانواده امام حسین (ع) و نقش همراهی ایشان با حضرت» می‌توانند جهت دریافت مشاوره از استاد شریفی در هر زمان از طریق ارسال پیام به شماره ۰۹۱۲۴۵۱۳۵۷۵ در پیام‌رسان واتس‌آپ اقدام کنند.

همچنین، برای دریافت مشاوره در خصوص موضوع « نقش زنان و مادران در تربیت نسل حسینی(ع)» می‌توانند جهت دریافت مشاوره از استاد فخرروحانی روزهای زوج در طول روز با شماره ۰۹۱۲۷۵۹۱۵۶۸ تماس حاصل کنند.

متقاضیان دریافت مشاوره در خصوص موضوع « از قیام امام حسین (ع) تا ظهور حضرت حجت (عج)» می‌توانند جهت دریافت مشاوره از استاد معین‌الاسلام روزهای زوج از ساعت ۱۱ الی ۱۲ با شماره ۰۹۱۲۲۵۱۴۹۷۳ تماس حاصل کنند.

متقاضیان دریافت مشاوره در خصوص موضوع « شناخت فضایل حضرت زینب (س)» می‌توانند جهت دریافت مشاوره از استاد میرامام هر روز از ساعت ۱۰ الی ۱۱ با شماره ۰۹۱۹۹۷۵۶۸۰۸ تماس حاصل کنند.

متقاضیان دریافت پاسخ سوالات شرعی مربوط به عزاداری و نذورات از ستاد وفادار می‌توانند روزهای شنبه، یکشنبه، چهارشنبه و پنج شنبه بعد از نماز مغرب به مدت دو ساعت و همچنین دوشنبه‌ها از ساعت ۱۱ الی ۱۳ با شماره ۰۹۱۹۱۵۴۳۱۱۵ تماس حاصل کنند.

همچنین می‌توانند برای ارائه انتقادات و پیشنهادات خود با شماره ۳۲۹۰۶۶۴۶-۰۲۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام/۳۱۳/۶۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha