سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
برگزاری دوره

مدیر دارالقرآن کریم اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دوره آموزشی تخصصی تربیت معلم صوت و لحن قرآن کریم با حضور ۸۰ قاری در یاسوج خبر داد.

محسن رضایی، مدیر دارالقرآن کریم اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یاسوج با اشاره به اینکه توانمند سازی مربیان و اساتید شهرستانی و استانی ضروری است، گفت: دوره آموزشی با حضور ۸۰ قاری به مدت ۲ روز در شهر یاسوج در حال برگزاری است.

وی افزود: این دوره آموزشی به منظور نشر آموزه‌های پیشرفته قرائتِ فصیح و آهنگین قرآن کریم و ایجاد زمینه های رشد قاریان و ارائه روش منطقی، جذاب و سطح بندی شده با حضور «محسن یاراحمدی» از اساتید و قاریان برجسته کشور در حال برگزار است.

وی ادامه داد: این دوره، از طرح های سازمان دارالقرآن الکریم کشور است و در پایان دوره و پس از برگزاری آزمون های کتبی و شفاهی به قبول شدگان گواهی نامه تخصصی اعطاء می‌شود.

مدیر دارالقرآن کریم اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برنامه ریزی برای برگزاری دوره های آموزشی در دیگر مناطق استان خبرداد و گفت: با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، دوره های ویژه ای برای تربیت اصولی مربیان و قاریان قرآن کریم با حضور اساتید کشوری برنامه ریزی شده که به زودی در شهرستانهای استان اجرا می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • زهرا IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    معلم قرآن