پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جوادی

حوزه/ امام جمعه موقت همدان با تقدیر از عملکرد دولت سیزدهم در سرعت بخشیدن به واکسیناسیون، گفت: در یک ماه گذشته شاهد ورود بیش از ۳۰ میلیون دز واکسن در کشور بوده‌ایم که بسیار قابل تقدیر است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام محمد جوادی، ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته همدان، ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدنی(ره)، اظهار داشت: آیت‌الله شهید مدنی(ره) آنچنان مورد تایید ولی فقیه زمان بود که امام خمینی(ره) ایشان را دست راست خود می دانستند.

وی با اشاره به فعالیت های اجتماعی شهید مدنی(ره)، یادآور شد: آثار اقدامات اجتماعی شهید مدنی در همدان با وجود گذشته نزدیک به پنجاه سال، همچنان پابرجا است و درمانگاه مهدیه، صندوق قرض الحسنه مهدیه و دارالایتام مهدیه از ثمرات فعالیت های این عالم بزرگوار در همدان است.

امام جمعه موقت همدان، در ادامه با تقدیر از عملکرد دولت سیزدهم در سرعت بخشیدن به واکسیناسیون، مطرح کرد: در یک ماه گذشته شاهد ورود بیش از ۳۰ میلیون دز واکسن در کشور بوده‌ایم که بسیار قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر اینکه اگر ورود واکسن زودتر اتفاق افتاده بود، قطعا آمار مرگ و میر کشور، رقمی بسیار پایین تری بود، گفت: در رابطه با مهار تورم، عملکرد دولت نیز تا به حال عملکرد خوبی بوده و توانسته از افزایش قیمت‌ها جلوگیری کند.

حجت الاسلام جوادی با بیان اینکه کاهش تورم در جامعه موضوعی زمان‌بر است، خاطر نشان کرد: کاهش قیمت سیمان از ۱۰۰ هزار تومان به ۲۵ هزار تومان از اقدامات مهم توسط دولت سیزدهم بوده که امروز باید همه با هم در راستای کمک به دولت فعالیت کنیم تا این روند ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره مجاهدان و رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس،  اظهار کرد: استکبار جهانی از اولین روز پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کرد تا با استفاده از زور و تهدید، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را زمین گیر کند، اما این ملت با رهبری حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری تا به امروز اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک وطن به دست دشمن بیفتد.

استاد حوزه افزود: نسل های آینده باید با دلاوری و فداکاری مردان و زنان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس آشنا شوند و وظیفه انتقال این مهم امروز بر عهده نسل انقلاب و افرادی که در دوران جنگ و انقلاب حضور داشته اند می باشد.

وی رمز پیروزی و موفقیت کشور را در مقاومت آنها در برابر مستکبران دانست و گفت: نسل جدید باید با دلاوری پدران و مادران خود در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن آشنا شوند و اجازه فراموشی آن را هیچگاه ندهند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha