چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 978941
۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰
حجازی

حوزه / مراسم تقدیر از دست اندرکاران برگزاری کنگره شهید آیت الله مدنی(ره) در همدان برگزر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سید محمد کاظم حجازی، مدیر عامل موسسه شهید مدنی، شب گذشته در مراسم تقدیر از دست اندرکاران برگزاری کنگره شهید آیت الله مدنی(ره) در همدان با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر تبیین فرهنگ انقلاب در جامعه، اظهار داشت: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در موسسه شهید مدنی بر آن شدیم تا این سفارش رهبری را جامعه عمل بپوشانیم.

وی افزود: در این موسسه تصمیم گرفته شد تا با بسیج همه ظرفیت های موجود، جامعه را با شخصیت‌هایی که می‌توانند به عنوان الگو در جامعه معرفی شوند و منش و رفتار آنها در بین مردم تداعی شود، آشنا کنیم.

حجازی با بیان اینکه در پیروزی انقلاب اسلامی، روحانیت قشر جلو دار و راهنمای مردم بودند، گفت: در راس حرکت های مردمی حضرت امام خمینی(ره) به عنوان یک روحانی بلد راه حضور داشتند و در سراسر کشور نیز علما و روحانیونی به پیروی از حضرت امام(ره) به راهنمایی مردم می پرداختند.

وی با اشاره به برگزاری کنگره هایی در استان همدان برای معرفی علمای این خطه، یادآور شد: اولین کنگره ای که توسط موسسه شهید مدنی برگزار شد، کنگره آیت الله نجفی همدانی بود، روحانی که در همه راهپیمایی ها، در صف اول و جلوی مردم حضور داشت.

مدیر عامل موسسه شهید مدنی با بیان اینکه در سال بعد، کنگره آیت الله تالهی را در استان برگزار شد، مطرح کرد: کنگره بزرگداشت شهید مدنی(ره) سومین کنگره برگزار شده توسط موسسه شهید مدنی در همدان در راستای دغدغه های مقام معظم رهبری بود.

حجازی با تاکید بر اینکه این کنگره باید با مراسم ها و بزرگداشت های دیگر تفاوت داشته باشد، ابراز کرد: قرار نبود کنگره تنها به برگزاری کنگره و سخنرانی ختم شود، بلکه باید این کنگره به فرهنگ سازی در جامعه بپردازد.

وی با بیان اینکه با برگزاری این کنگره باید عملکرد شهید مدنی(ره) در جامعه ساری و جاری شود، اظهار داشت: یکی از نکات اصلی در زندگی شهید مدنی نگاه ویژه ایشان به صاحب قلمان و اندیشمندان حوزوی و دانشگاهی بود که توانستیم در طول برگزاری مراسم از نظرات نخبگان استانی به نحو احسن استفاده کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha