جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 978717
۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
تصاویر / تقدیر حوزیان همدان از پرستاران خط مقدم سلامت

مسئول قرارگاه جهادی شهید مدنی همدان با اشاره به حضور طلاب و نیروهای جهادی همدان در بیمارستان های محل بستری بیماران کرونایی، گفت: تا پایان شیوع این بیماری و ریشه کن شدن کرونا در کشور و در استان، طلاب با تمام توان در صحنه حاضر خواهند بود و این را جز وظایف خود می‌دانند.

حجت الاسلام مهدی ارتقایی مسئول قرارگاه جهادی شهید مدنی همدان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به فعالیت‌های طلاب همدانی در عرصه مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت: از روز اول شیوع این بیماری، طلاب جهادی همدان با حضور در آرامستان‌ها و ضد عفونی معابر و حتی در عرصه مشاوره پیشگام در خدمت‌رسانی به جامعه بودند و تا به امروز نیز این خدمات رسانی‌ها ادامه دارد.

وی افزود: از آغاز شیوع این بیماری، قرارگاه جهادی شهید مدنی درخواست خود را مبنی بر حضور در مراکز درمانی و کمک به کادر درمان و پرستاران به مجموعه علوم پزشکی تقدیم کرد که این درخواست در پیک سوم شیوع بیماری مورد موافقت قرار گرفت و طلاب در عرصه خدمت رسانی به بیماران در بیمارستان‌ها حضور پیدا کردند.

مسئول قرارگاه جهادی شهید مدنی همدان با بیان اینکه طلاب و گروه‌های جهادی در کنار کادر درمان، با از خود گذشتگی و با تمام وجود در میدان حضور داشتند، گفت: در پیک پنجم کرونا که میزان مبتلایان و مرگ و میرها به شدت بالا رفت، طلاب باردیگر پس از درخواست مجموعه علوم پزشکی همدان به صورت جهادی وارد میدان خدمت رسانی و کمک به کادر درمان شدند.

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۱۰۰ نفر از طلاب و نیروهای جهادی خواهر و برادر در قرارگاه شهید مدنی، مطرح کرد: بنابر آنچه مسئولان مجموعه علوم پزشکی بر آن تاکید دارند، حضور طلاب در بیمارستان‌های محل بستری بیماران کرونایی نقش موثری در بهبود بیماران و کاهش دوره درمان دارد.

دبیر تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب با تاکید بر اینکه طلاب خدمت رسانی به مردم را وظیفه خود می‌دانند، خاطر نشان کرد: تا پایان شیوع این بیماری و ریشه کن شدن کرونا در کشور و در استان، طلاب با تمام توان در صحنه حاضر خواهند بود و این را جز وظایف خود می‌دانند.

وی با بیان اینکه به دلیل جایگاه ویژه‌ روحانیت در بین مردم، این قشر همواره در نوک پیکان هجمه‌های دشمن قرار دارد، اظهار داشت: دشمن به خوبی متوجه شده که توان مقابله نظامی با جمهوری اسلامی را ندارد و لذا با استفاده از جنگ نرم به تخریب اقشار خاصی همچون روحانیت روی آورده است.

حجت الاسلام ارتقایی ارتباط بین روحانیت و جامعه را ناگسستنی خواند و مطرح کرد: دشمن این آرزو که روزی بخواهد بین مردم و حوزه‌های علمیه فاصله ایجاد کند را با خود به گور خواهد برد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha