جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مصطفایی قزوین

حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت:  در دوران دفاع مقدس شاهد اتحاد و همدلی ملت مقام ایران در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح بودیم که برای حفظ انقلاب و کشور جوانمردانه ایستادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، صبح امروز در جمع کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین، ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: ایمان و اعتقاد راسخ رزمندگان اسلام به حقانیت انقلاب و موج عظیم مردمی برای دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه رهبری بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) بزرگ‌ترین سرمایه انقلاب و نظام بود که توانست دشمن تا دندان مسلح را شکست دهد.

وی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس ایجاد روحیه خودباوری، اعتمادبه‌نفس و خودکفایی بود که باعث شد در موضوعات هسته‌ای، نانو، نظامی و … پیشرفت‌های اساسی داشته باشیم و امروز در سایه همین خودباوری است که در دنیا حرف برای زدن داریم و می‌توانیم در برابر استکبار جهانی ایستادگی کنیم.

وی به برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس در مدارس علمیه استان قزوین اشاره و بیان کرد: مطابق سال های گذشته، سازمان بسیج طلاب سپاه استان قزوین در تمامی مدارس علمیه، ویژه برنامه‌های متنوعی برگزار خواهد کرد.

وی ادامه داد: علاوه بر آذین بندی مدارس علمیه در سطح استان قزوین، نشست‌های بصیرتی در پایگاه‌های مقاومت بسیج برادران و خواهران به همت سازمان بسیج طلاب برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مصطفایی تصریح کرد:  انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس به نسل‌های جدید، دیدار با مدیران مدارس علمیه استان قزوین و همچنین نشست‌های متعدد در پایگاه‌های بسیج محلاتی در دستور کار سازمان بسیج طلاب قرار گرفته است.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha