جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امنیت

حوزه/ طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بوستان ها و تفرجگاه های سطح شهر قم اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سرهنگ بهادر اسماعیلی،گفت: در راستای تأمین آسایش و آرامش عمومی جامعه طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بوستان علوی در قالب تیم های پلیس های تخصصی، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و گشت رضویون بسیج، با حضور و نظارت معاون دادستان به اجرا گذاشته شد.


جانشین فرمانده انتظامی قم،‌  هدف از اجرای طرح پاکسازی این مکان ها از وجود افراد هنجار شکن،حاملان سلاح سرد و خرده فروشان مواد افیونی و معتادین متجاهر و سایر جرائم مشهود عنوان کرد و افزود: در اجرای این طرح ۲۵ نفرمعتاد، خرده فروش مواد مخدر و افراد شرور و همچنین۱۱ نفر به اتهام مصادیق ناهنجاری دستگیر شدند.


وی بیان داشت: در طول اجرای طرح، عوامل راهنمایی و رانندگی ۴ دستگاه وسایل نقلیه متخلف را توقیف و ۱۱۰ فقره خودرو را نیز اعمال قانون کردند.


اسماعیلی گفت:‌ پلیس با افرادی که بخواهند امنیت و آرامش و سلامت افراد جامعه در وضعیت کنونی بیماری کرونا در بوستان ها مختل کنند با قدرت برخورد می کند، تداوم اجرای این گونه طرح ها در بوستان ها و تفرجگاه ها به صورت مستمر در دستور کار کلانتری های فرماندهی انتظامی شهرستان قم می باشد.


جانشین فرمانده انتظامی قم،‌ ادامه داد: برخورد با مخلان نظم و امنیّت عمومی یکی از اصلی ترین مطالبات مردم از پلیس است و تمامی ماموریت ها و طرح های پلیس هم براساس خواسته و مطالبات مردمی طراحی و به اجرا گذاشته می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha