پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با فرماندار شهرستان یزد

مسئول روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان یزد از دیدار و گفت و گوی مدیر حوزه علمیه خواهران یزد ومعاون اداری - مالی حوزه علمیه، با فرماندار شهرستان یزد خبر داد.

حجت الاسلام قوسیان، مسئول روابط عمومی حوزه خواهران استان یزد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، از دیدار مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با فرماندار یزد در پایان هفته گذشته خبر داد و گفت:  در این نشست حجت الاسلام و المسلمین محمد کارگر شورکی، گزارشی از پروژه های مدارس علمیه خواهران شهرستان یزد ارائه و بر ضرورت اتمام این پروژه ها تاکیدکرد.

وی اضافه کرد: مدیر حوزه علمیه خواهران استان در این دیدار به اهمیت جایگاه حوزه علمیه خواهران در حل مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه و نیاز ضروری حوزه های خواهران به فضای آموزشی جهت تربیت طلاب خواهر اشاره و اظهار امیدواری کرد با تامین اعتبارات مورد نیاز و اختصاص آن از طرف فرماندار، پروژه های نیمه تمام حوزه در شهرستان یزد هرچه سریعتر به اتمام برسد.

مسئول روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان یزد، ارائه گزارش از اعتبارات تملک دارایی در سال های قبل، درخواست تخصیص بودجه جهت تکمیل پروژه مدارس علمیه خواهران در سال جاری را  از موارد بیان شده توسط معاون اداری مالی حوزه علمیه خواهران در این نشست عنوان کرد .

وی اضافه کرد: در پایان این نشست سید محمد رستگاری، فرماندار یزد ضمن خوش آمدگویی، بر حلّ مشکلات و تخصیص بودجه برای اتمام پروژهای نیمه تمام حوزه های علمیه خواهران در شهرستان یزد قول مساعد داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha