پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
طلاب جهادی قزوین

 حوزه / دبیر گروه های جهادی طلاب قزوین گفت: طلبگی با خدمت به مردم گره خورده است و اگر طلبه‌ای لباس خدمت را از تن بیرون کند، باید بگوییم که هویت اصلی خودش را از دست داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مجتبی علی اکبری، صبح امروز در جمع طلاب جهادی حوزه علمیه قزوین گفت: روحانیان هیچ گاه خود را جدا از مردم ندانسته و همیشه همپای مردم برای رفع مسائل و مشکلات پیش آمده برای کشورمان ورود جدی داشته و در بیشتر مواقع نیز حتی جلوتر از سایر اقشار به میدان آمده ان.

دبیر گروه های جهادی طلاب قزوین خاطرنشان کرد: طلبگی با خدمت به مردم گره خورده است و اگر طلبه‌ای لباس خدمت را از تن بیرون کند، باید بگوییم که هویت اصلی خودش را از دست داده است.

وی با اشاره به اینکه حضور در مراکز درمانی هم جنبه خدمت رسانی دارد و هم جنبه تبلیغی، عنوان کرد: اگر می‌خواهیم که این عمل برآیند بیرونی داشته باشد، نیازمند بازخوانی در انگیزه‌ها هستیم و لازم است که طلاب قبل از ورود در این عرصه در خلوت خودشان، اخلاص این عمل را تقویت کنند.

حجت الاسلام علی اکبری تصریح کرد: طلاب با حاکم کردن فضای معنوی در بیمارستان‌های  قزوین، روحیه، ایمان و باور کادر درمان و بیماران را در شکست ویروس منحوس کرونا تقویت می‌کنند.

وی ادامه داد: به لطف الهی طلاب و روحانیون ،همپای دیگر اقشار مختلف ملت ایران  در عرصه مقابله با این ویروس منحوس و نیز برگزاری چندین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه، بسیار خوش درخشیدند و البته این جریان مبارک ایثار و از خودگذشتگی و جهاد همچنان ادامه دارد

دبیر گروه های جهادی طلاب قزوین گفت: همزمان با شیوع کرونا و درگیرشدن بخش‌های مختلف جامعه با چالش های این ویروس و ضرورت بیشتر فرهنگ سازی برای پیشگیری از این بیماری، روحانیت دوشادوش جهادگران سلامت وارد میدان شدند و با درخشش طلاب موفقیت‌های زیادی در این عرصه ایجاد شد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha