جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیین تجلیل از 1 میلیون پیشکسوت جهاد و دفاع مقدس

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی امثال حاج قاسم سلیمانی ها را تربیت کرد، لذا ما یک ملت ثروتمندی هستیم؛ سعی همه ما این باشد که فضا را آماده تربیت چنین شخصیت های اثر گذاری کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امروز در آیین سراسری تجلیل از یک میلیون پیشکسوت جهاد و دفاع مقدس که به صورت ویدئو کنفرانس به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، در محل حسینیه ثارالله برگزار شد، از شهدای جهاد و دفاع مقدس به عنوان ارزش های انقلاب اسلامی یاد کرد.

وی با اشاره به حرکت امام راحل برای تشکیل حکومت اسلامی، گفت: مهمترین کار امام این بود که جهت فکری را عوض کرد، و دنیا را متأثر از فکر اسلامی نمود، لذا می بینیم این حرکت امام(ره) در مسلمانان متجلی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: انقلاب اسلامی امثال حاج قاسم سلیمانی ها را تربیت کرد، لذا ما یک ملت ثروتمندی هستیم؛ سعی همه ما این باشد که فضا را آماده تربیت چنین شخصیت های اثر گذاری کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره توصیه بر سبک زندگی ایرانی اسلامی تاکید می فرمایند؛ نگذاریم دیگران برای ما الگوی زندگی ترسیم کنند، زیرا سبک زندگی ایرانی اسلامی دنیا و آخرت ما را تضمین می کند.

آیت الله علما در پایان خاطر نشان کرد: همواره باید آماده کار و حرکت باشیم و ایستایی را کنار بگذاری؛ امام راحل وقتی حکومت اسلامی تشکیل داد ۸۰ سال سن داشت و اصلاً بازنشستگی برای ایشان معنایی نداشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • طلبه مدرسه مشکات کرمانشاه IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    0 1
    سلام وقت به خیر این تیتر خیلی ایهام داره "دنبال تربیت حاج قاسم ها باشیم" یعنی دور از جان قاسم ها تربیت ندارند!!!؟؟؟ لطفا این تیترها که باعث سواستفاده برخی از رسانه های می شود اصلاح کنید
    • فاطمه سادات IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      1 0
      شما دیگه زیادی ذهنتون منحرفه. وقتی کسی مرحوم شده چجوری تربیتش کنند؟! تیتر خیلی واضح و روشنه و مشابهش بارها در رسانه ها اومده و عموم مخاطبان هم متوجه منظورش میشوند
    • خواجوی (فعال رسانه) IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      0 0
      سلام برادر عزیز! «دنبال تربیت حاج قاسم ها باشیم» منظور اینکه آن شهید عزیز را الگو قرار داده و نخبگان و دست اندرکاران تعلیم و تربیت در محافل علمی آموزشی چه در مدارس و دانشگاه و حوزه های علمیه، چنین شخصیت ارزشمندی را تربیت و تحویل جامعه دهند. انشاءالله