دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 979224
۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
صفایی

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از بخش های مختلف مرکز فوریت های پزشکی بوشهر بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، امروز سه شنبه با حضور در مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی بوشهر، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز، با کارکنان اورژانس نیز دیدار و گفتگو کرد.

امام جمعه بوشهر در این بازدید اظهار کرد: صمیمانه از تلاشگران عرصه خدمت در حوزه سلامت و کارکنان اورژانس تقدیر و تشکر می کنم که در تمام ساعات روز در خدمت مردم عزیز هستند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه در فضای استان کارکنان اورژانس جهادگرانه تلاش می کنند، افزود: در حال حاضر در استان بوشهر نیاز جدی به یک اورژانس استاندارد با آخرین استاندارهای اعزام و مدیریت درمان در حوزه های هوایی، دریای و زمینی داریم که در جغرافیای استان کاملا به صورت شریانی فعال باشند.

وی افزود: طی بازدیدی که امروز داشتم الحمدلله اورژانس بوشهر از حیث سرعت عمل خوب و دارای استانداردهای  لازم هست اما از لحاظ فیزیک ساختمانی و امکانات نیاز به یک تجدید نظر از ناحیه مسئولین دارد.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: لازم است اعتبارات لازم به این عزیزان تخصیص داده شود، در زمینه مکان اورژانس و وسایل مورد نیاز تجدید نظر و ناوگان اورژانس مقداری جوان تر و استانداردتر شود و لازمه این کار، توجه ویژه مسئولین و اختصاص اعتبارات لازم است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه اورژانس بخشی است کاملا مردمی، درخدمت و نقش احیایی در زندگی مردم داد، افزود: با توجه به جغرافیای وسیع استان بوشهر و گسترده بودن حوزه کاری، بالطبع باید امکانات، پرسنل و سیستم های اعزام قوی تر شود به همین جهت باید مسئولین به این بخش توجه ویژه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha