شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
محرمانه

حوزه/ معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از ارسال نامه ای محرمانه درباره تخلفات گسترده در یکی از مناطق آزاد جنوب کشور به دادسرای ویژه رسیدگی به تخلفات و جرائم کارکنان دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام سید علی خانمحمدی، معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از ارسال نامه ای محرمانه به دادسرای ویژه رسیدگی به تخلفات و جرائم کارکنان دولت خبر داد.

معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در این رابطه اعلام کرد: گزارشات متعددی از وجود تخلفات گسترده در یکی از مناطق آزاد جنوب کشور، طی نامه ای محرمانه از طرف ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به دادسرای ویژه رسیدگی به تخلفات و جرائم کارکنان دولت ارسال شده و تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری می‌شود و حسب ضرورت اقدامات و برخوردهای متناسب و قاطعانه صورت می‌گیرد.

وی ضمن اعلام آمادگی برای تعیین هیئت ویژه برای پیگیری این امر با هماهنگی نهادهای نظارتی، اظهار امیدواری کرد که با تشریک مساعی دستگاه های نظارتی و ورود سریع و قاطع آنها از بروز تخلفات بیشتر و حیف و میل اموال دولتی جلوگیری شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha