پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در همدان با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت نیروهای متعهد، کارآمد و انقلابی، تصریح کرد: مسئولیت و میزی که امروز مدیران در اختیار دارند، برآیند ایثار و از خودگذشتگی دیروز شهدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، بعد از ظهر امروز در جمع تعدادی از فرزندان شهدا، با تاکید بر اینکه حضور در  جمع خانواده شهدا توفیقی برای مسئولان است، اظهار داشت: مسئولیت و میزی که امروز مدیران در اختیار دارند، برآیند ایثار و از خودگذشتگی دیروز شهدا است.

وی افزود: اگر امروز در کشور در عرصه های مختلف، موفقیتی و دستاوردهایی کسب می‌شود همه آنها را مدیون خون شهدایی هستیم که با تمام وجود برای حفظ امنیت این آب و خاک از جان خود گذشتند.

امام جمعه همدان با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت نیروهای متعهد، کارآمد و انقلابی، خاطر نشان کرد: متاسفانه در طول هشت سال گذشته گاهی از موارد شاهد کنار گذاشته شدن مدیران انقلابی متخصص در ادارات بودیم.

وی با بیان اینکه این مشکل بارها توسط بزرگان تذکر داده شده بود، گفت: این انتظار به جایی از دولت انقلابی است که میدان را برای نیروهای انقلابی، متخصص، کارآمد و با تجربه فراهم کند و از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کند.

باید منتظر باشیم تا استان از حالت فعلی خارج شود

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: این موضوع را باید از دولت فعلی مطالبه کرد تا در انتخاب مدیران، از مدیران کارآمد جریان انقلابی آن طور که شایسته است، استفاده کنند، البته باید منتظر باشیم تا وضعیت استان از حالت فعلی خارج شود.

وی یکی از شاخصه‌های مهم شایسته سالاری و مسئولیت گزینی را داشتن سابقه روشن افراد از لحاظ خانوادگی عنوان کرد و یادآور شد: سابقه‌ای روشن از تر خانواده‌های شهدا را نمی توانیم نام ببریم چرا که این خانواده های معظم دارای سابقه‌های نورانی، روشن و شفاف در انقلابی گری و ایثارگری هستند.

در شروع این دیدار نیز اعضای حاضر در فضای صمیمی، به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در رابطه با برخی از مشکلات در عرصه مدیریتی استان پرداختند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha