پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام رنجبر

راهیار استانی شبکه امامت استان بوشهر از مشارکت ۷۰ درصد از علما و ائمه جماعات استان بوشهر در طرح «مهرواره اوج» خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام حسین رنجبر، پیش از ظهر امروز ضمن تسلیت فرا رسیدن دهه‌ آخر صفر اظهار داشت: مهرواره اوج مصداق عینی حضور مساجد و مردم خصوصاً ائمه جماعات در عرصه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی و سیاسی و فرهنگی در جامعه است.

راهیار استانی شبکه امامت استان بوشهر با بیان مطالبی در خصوص نحوه‌ی اجرای طرح «مهرواره‌ی اوج» در سطح استان بوشهر، اضافه کرد: در خصوص مهرواره اوج در گام اول بالغ بر ۷۰ درصد از علما و ائمه جماعات استان بوشهر به ندای فرماندهی کل قوا در خصوص اوج گرفتن موازات و همدلی لبیک گفتند.

وی ادامه داد: از مجموع حدود ۳۰۰ امام محله و روستا و پایگاه اجتماعی، بالغ بر ۲۰۰ نفر در این خصوص در نشست‌های حضوری توجیه شدند.

حجت‌الاسلام رنجبر افزود: امیدواریم در عملیات مهرواره اوج با محوریت مسجد، مسائل مهم شهرها و روستاها شناسایی و مورد پی‌گیری جدی اهل مسجد قرار بگیرد و بعد از ماه صفر جلسات گعده‌محور جهت اولویت‌بندی مسائل تشکیل خواهند شد.

وی، ارتقاء شبکه راهیاری و شبکه امامت و پای کار آوردن مردم جهت حل مسائل مختلف محله‌ها و شهرها را به عنوان یکی از اهداف اجرای طرح «مهرواره‌ی اوج» اعلام کرد و ابراز داشت: بنا داریم شبکه امامت را در این طرح ارتقا دهیم و تمام مساجد استان را پای کار بیاوریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha