جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مرکز قرآن و حدیث

حوزه/ واحد آموزش مجازی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) کلاس‌های رشته حفظ قرآن کریم را برای علاقه‌مندان به صورت آنلاین و مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، واحد آموزش مجازی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) با شعار «کلاس را به خانه ببر» دوره‌ها و کلاس‌های رشته حفظ قرآن کریم را به صورت آنلاین و مجازی برای علاقه‌مندان برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش: این دوره‌ها و کلاس‌ها شامل: حفظ چهار ساله قرآن ویژه جوانان و بزرگسالان و حفظ شش ساله قرآن کریم ویژه گروه سنی کودک و نوجوان می شود که این کلاس‌ها برای خواهران و برادران به صورت آنلاین و مجازی برگزار خواهد شد.

فراگیران خواهر و برادر با شرکت در این دوره‌ها همراه با حفظ قرآن کریم با نکات مربوط به تفسیر و تجوید قرآن کریم نیز آشنا شده و نکات تجویدی و تفسیری قرآن کریم را به صورت همزمان با حفظ قرآن فرا می‌گیرند.

امکان مباحثه پس از زمان برگزاری کلاس به صورت آنلاین و گروهی از دیگر مزیت‌های ثبت‌نام در این دوره‌ها برای فراگیران است. آموزش این دوره‌ها را استادان برتر قرآن کریم در سطح کشور برعهده دارند.

خواهران و برادران علاقه‌مند به ثبت نام در رشته حفظ تا ۱۶ مهر ماه می‌توانند با مراجعه به لینک https://qhkarimeh.ir/lms/group?id=4Y در کلاس‌های حفظ قرآن کریم واحد مجازی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) ثبت‌نام کنند.

همچنین سامانه آموزش مجازی از طریق لینک Qhkarimeh.ir برای علاقه‌مندان در دسترس بوده و آیدی edusupport_f@ در ایتا آماده پاسخگویی به پرسش‌های علاقه‌مندان برای ثبت نام در دوره‌های مجازی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) است.

لازم به ذکر است: ثبت‌نام علاقه‌مندان به حضور در کلاس‌ها و دوره‌های مجازی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت علیه‌السلام در تمامی ایام سال انجام می‌شود و علاقه‌مندان در داخل و خارج کشور بدون محدودیت زمان و مکان می‌توانند در دوره های قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث که به صورت مجازی برگزار می‌شود، شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha