پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 980771
۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹
خبر

حوزه/ انتصاب حجت الاسلام قاسمخانی به ریاست شورای امر به معروف و نهی از منکر خوی، تجلیل طلاب خواهر ارومیه از خانواده شهدا، برگزاری مراسم یادواره شهدا توسط مدرسه علمیه خواهران شاهین دژ و حضور معاون تبلیغ حوزه آذربایجان غربی در خوی از مهم ترین اخبار فرهنگی آذربایجان غربی بود.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه   از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، روز چهارشنبه طی جلسه ای حکم ریاست حجت الاسلام حجت قاسمخانی، امام جمعه را بر شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان خوی اعطا کرد.

گرامیداشت یاد شهدا به همت طلاب خواهر شاهین دژ

اخبار کوتاه فرهنگی آذربایجان غربی

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، توسط طلاب و کادر مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) شاهین دژ با سخنرانی حجت الاسلام توحید ایمانی از اساتید حوزه علمیه آذربایجان غربی، در جوار مزار شهدای این شهرستان برگزار شد.

طبغ 400 پرس غذا به همت مدرسه علمیه خواهران خوی

اخبار کوتاه فرهنگی آذربایجان غربی

400 پرس غذا نیز به همت طلاب مدرسه علمیه الزهرا (س) خوی طبخ و بین نیازمندان در این شهرستان توزیع شد.

حضور معاون تبلیغ حوزه علمیه آذربایجان غربی در خوی

اخبار کوتاه فرهنگی آذربایجان غربی


 حجت الاسلام مهدی محمدی معاون تبلیغ حوزه علمیه آذربایجان غربی با حضور در مدرسه علمیه الزهرا (س) خوی، ضمن سخنرانی در جمع طلاب این مدرسه، از مبلغه های این مدرسه که طالب فعالیت در مدارس امین بودند، جلسه ای را برگزار و شرائط حضور در مدارس را برای آن ها تبیین کرد.

تجلیل طلاب خواهر ارومیه از خانواده شهدا

اخبار کوتاه فرهنگی آذربایجان غربی

طلاب مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه هم امروز ضمن حضور در منزل شهید تقی زاده و تجلیل از  خانواده این شهید بزرگوار، مراسم عزاداری را در محله این شهید عزیز برگزار کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha