جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امضای تفاهم نامه

حوزه/ پژوهشکده الهیات و خانواده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به منظور همکاری در امور پژوهشی با شبکه مشاوران و روانشناسان اشراق استان اصفهان تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، سعید خانی، رئیس اداره امور پژوهشی، پژوهشکده الهیات و خانواده وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اعلام کرد: این تفاهم‌ نامه با هدف بهره‌مندی از امکانات و توانمندی‌های دو مجموعه و در جهت تحقق اهداف مشترک امضاء شده است.

وی افزود: در آینده نزدیک ارتباط میان پژوهشگران، اعضای هیئت علمی و محققین شبکة اشراق و پژوهشکده به صورت چشمگیری توسعه خواهد یافت.

رئیس اداره امور پژوهشی، پژوهشکده الهیات و خانواده در ادامه تصریح کرد: اجرای طرح‌های تحقیقاتی، تألیف یا ترجمة کتب و تنظیم مقاله‌های مرتبط و تدوین بسته‌های آموزشی، ارائه مشاوره های علمی پژوهشی در زمینه های مرتبط و برگزاری کرسی های نقد و نظریه پردازی و مناظره در موضوعات مرتبط با اتخاذ راهکارها و سیاست های تشویقی، برخی از محورهای همکاری دو طرف خواهد بود.

وی افزود: به منظور اجرای بهینه محورهای اشاره شده در این تفاهم‌نامه، کمیتة مشترکی از نمایندگان شبکة اشراق و پژوهشکده تشکیل می‌شود که در خصوص اجرائی نمودن هر یک از موارد تصمیم‌گیری نموده تا پس از موافقت نهائی طرفین تفاهم‌نامه به مرحله اجرا درآید.

خانی در پایان با بیان این که این تفاهم‌نامه به مدت سه سال اعتبار خواهد داشت، گفت: خانم دکتر فاطمه جوادزاده، دبیر شبکة مشاوران و روانشناسان اشراق استان اصفهان و حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرسول احمدیان، رئیس پژوهشکده الهیات و خانواده این تفاهم نامه را امضاء کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha