شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کوروش مودت ، مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان

حوزه/ مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان، از بسیج امکانات برای واکسیناسیون دانش‌آموزان خبرداد و گفت: بر اساس ارزیابی معاون وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی کرونا، آموزش‌وپرورش استان خوزستان بهترین عملکرد در اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سطح ملی را داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، کورش مودت، مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان، امروز یکشنبه ۱۱ مهرماه ۱۴۰۰ در آیین نواختن زنگ واکسن در مدرسه انقلاب ناحیه ۳ اهواز، اظهارکرد: آموزش‌وپرورش خوزستان تابع مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا بوده و در راه تحقق برنامه واکسیناسیون هوشمند دانش آموزان خوزستانی همه امکانات خود را بسیج کرده است.

وی در ادامه با اشاره به تعامل سازنده مجموعه علوم پزشکی استان خوزستان، توضیح داد: اجرای برنامه جامع واکسیناسیون دانش آموزان در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با همکاری مجموعه سلامت استان خوزستان صورت خواهد گرفت تا در اسرع وقت شرایط بازگشایی حضوری مدارس در استان فراهم شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان در پایان گفت: بر اساس ارزیابی معاون وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی کرونا، آموزش‌وپرورش استان خوزستان بهترین عملکرد در اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سطح ملی را داشته است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha