جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دکتر قدیر

حوزه/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار داشت: در خصوص واکسیناسیون ۵۸ درصد مردم قم واکسینه شدند که امیدواریم روزبه‌روز شاهد افزایش این میزان باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه،دکتر محمدرضا قدیر امروز در جلسه ستاد استانی کرونا که در استانداری قم برگزار شد، گفت: روند ابتلا و بستری یک‌ روند نزولی است اما انتظار داریم که این شیب نزولی بیشتر باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: هنوز تجمعات را داریم و واکسیناسیون هم به میزان مطلوب تزریق نشده و باید مراقب باشیم و اگر موج بعدی رخ دهد قطعاً کسانی گرفتار این موج می‌ شوند که واکسن نزده‌ اند و طعمه بعدی پیک بعدی این افراد خواهند بود.

وی گفت: ۸۱۵ هزار دوز واکسن تاکنون در قم تزریق‌ شده است که ۵۵۳ هزار دوز مربوط به‌ نوبت اول و ۲۶۲ هزار دوز مربوط به‌ نوبت دوم بوده است و سیاست اصلی ما باید ترغیب به واکسیناسیون باشد.

دکتر قدیر در خصوص مسائل فضای مجازی گفت: متأسفانه مطالب غیرقابل‌ قبول و دور از مسائل علمی را در فضای مجازی شاهد هستیم که باید مدیریت شود و انتظار داریم که همشهریان به این مطالب غیرعلمی توجه نکنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار داشت: در خصوص واکسیناسیون ۵۸ درصد مردم قم واکسینه شدند که امیدواریم روزبه‌ روز شاهد افزایش این میزان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha