دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه عجب شیر گفت: کشورهای آذربایجان و ترکیه و رژیم صهیونسیتی که می خواهند در مرزهای غرب کشور ما مشکل ایجاد کنند و پای آمریکا را به منطقه باز کنند، بدانند که امنیت منطقه فقط با حضور ارتش های منطقه تامین خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز حجت الاسلام علی شربیانی، در نماز جمعه این هفته عجب شیر به شخصیت اخلاقی عارف بزرگ علامه حسن زاده آملی از جمله به ولایت مداری ایشان پرداخت.

وی در ادامه با اشاره به صحبت های فرمانده معظم کل قوا در مراسم آیین مشترک دانش آموختگان دانشجویان و دانشگاه های افسری نیروهای مسلح گفت: حوادث اخیر در شمال غرب کشور، بایستی بدون دخالت و حضور نظامی کشور های بیگانه حل شود و در این مورد به روایت حضرت امیر المومنین علیه السلام اشاره کرد که هر کس برای برادر خود چاه کند خودش در آن افتد.

امام جمعه عجب شیر افزود: کشورهای آذربایجان و ترکیه و رژیم صهیونسیتی که می خواهند در مرزهای غرب کشور ما مشکل ایجاد کنند و پای آمریکا را به آنجا بکشند، بدانند که امنیت منطقه فقط با حضور ارتش های منطقه تامین خواهد شد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ورود دولت‌های متخاصم به منطقه را برنمی‌تابد، گفت: کشورهای اروپایی نمی توانند امنیت خودشان را تامین کنند و علیرغم میل باطنی خود به ناتو متوسل شده اند وقتی کشورهای بزرگی نمی توانند امنیت خود را تامین کنند حساب کشورهایی چون امارات و عربستان و ترکیه مشخص است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha